arnosmith Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Jeg rota litt med noe kjøling og litt slikt, når jeg hadde mekka ferdig, og skulle sette på kjøleren, la jeg ikke et jevn trykk for å feste clipsene... dermed knuste jeg store deler av den ene siden på prosessoren... jeg kjørte den ned på default hastighet, og den viser 60c i skrivende stund Så når jeg har skrapt sammen nok penger, går jeg nok til innkjøp av en m-xp2400 fra itbutikken... om ikke det er mulig å få kjøpt en brukt da... Prøvde å ta bilder av vraket av en prosessor, men kameraet kunne ikke zoome godt nok edit: tidligere lå idle på ca. 35 Endret 1. juni 2004 av arnosmith Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 hjelp! overskrider nå 65! noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 hjelp! overskrider nå 65! noe jeg kan gjøre? Ta deg en pils, det har du fortjent.... Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) jamen... det var jo derfor prosessoren knuste. Lekse lært: Aldri drikk før du monterer kjøling! "don't drink'n mount" lol Endret 1. juni 2004 av arnosmith Lenke til kommentar
Fixer'n Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Nei det er nok ikke mye du kan gjøre, bruk det til den går til helvete. Lenke til kommentar
Lucifer 666 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 jamen... det var jo derfor prosessoren knuste. Lekse lært: Aldri drikk før du monterer kjøling! "don't drink'n mount" lol Øl og pc passer dårlig ihop ja Det er nok lite du kan gjøre med det. Bruk den så lenge det varer. Funker den ellers fint? Er den virkelig så varm? Kan jo være at temp føleren ligger akkurat der det sprakk og at den viser feil...( <--lite sansynlig, men låv å håpe) Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 fikk streng beskjed fra foreldrene mine om at den PC'en IKKE skulle startes med en knust prosessor (brannfare osv...) så nå sitter jeg på en bedriten skole PC Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Har foreldrene dine peiling på PC ? Wow Jeg som trodde morra mi hadde peiling da hun driver å surfer på internett og bestiller tøystoff fra USA! Kjipt med den CPUen der Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 pappa er data-sivilingeniør... litt dumt for meg da... Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg vil med dette innlegget utrykke mine dypeste kondolanser over din ødelagte prosessor Lenke til kommentar
Kalle_^ Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) pappa er data-sivilingeniør... litt dumt for meg da... hehe... er ganske glad for at fattern ikke er så bra med pc... han kan liksom ikke trur med å ta fra meg nette at jeg ikke får bruke pcen (min). da fjerner jeg det bare hos han oxo. Kondolerer... trasi å ødelege hardware Endret 2. juni 2004 av Kalle_^ Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 han bare konfigurerer routeren til å sperre WLAN kortet mitt... så han slår på den måten det gjør mest vondt... Lenke til kommentar
Vaffelkake Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg må nesten dobbelt kondolere Både CPU og faren din! Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 ja... jeg har det ikke lett... nå er det iallefall INGEN sjangs jeg får vannkjøling. Ikke i år iallefall Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 ja... jeg har det ikke lett... nå er det iallefall INGEN sjangs jeg får vannkjøling. Ikke i år iallefall Og oppsumert vil dette si: "Skaff dere en hobby som foreldrene ikke skjønner bæret av" Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 stakkar deg da :\ foreldra mine har ikke peiling på pc i det hele tatt, de har det med å putte cd'er feil veil i cd rom osv(og de skjønner ikke hvorfor det ikke virker) Shade Lenke til kommentar
tbend Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hehe... Den er vel ikke brannfarlig selv om den er varm? Prøv å klokke jæveln... Lenke til kommentar
Aleks_r Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Er vel ikke brannfare selv om CPU'en er sånn halvveis knust. Eneste som kan skje, er at den shutter seg ned av seg selv, eller at den blir svidd, og da skjer det i hvertfall ingenting. Jeg har erfaring med halvknuste CPUer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå