Møkkalasset Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Eg har nett kjøpt mitt første digitale kamera ( http://mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=31219 ) kva skal eg gjere for å bevare det best mogeleg Det eg lurer mest på er ladding står at det skal ladde i 130 min. men bevarer eg battiriet lengre viss eg ladder lenger osv... Kan dere komme med innspill Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Og beste veske til beste pris (skal til oslo neste veke så trenger ikkje å være på nette) Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Angående veske: Stikk i en butikk der de selger LowePro vesker. Meget gode erfaringer selv. Kanskje de beste en får tak i? Ta med kamera, prøv, finn et som passer. Tenk på om du skal ha plass til ekstra minnekort, batteri osv.. Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 OK takker pris ca på den veska?? Lenke til kommentar
finfyr Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Er vel ikke en bestemt jeg snakker om. Den jeg kjøpte til mitt HP 850 kostet nært opptil 500kr. Så det blir nok noe rimeligere for din. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Lowepro D-res 8s burde passe bra til dette kameraet. Koster 219 der jeg jobber. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå