uranus Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Kunne noen laget et cover til filmen Deja-vu? Det er en komedie parodi av The Matrix. Det er samme åssen den blir, bare det har noe med matrix å gjøre... som f.eks kodene eller noe. Takk for hjelpa! PS: http://www.ludrio.no/bilder/ M1 - M19 bildene er fra filmen. Endret 1. juni 2004 av uranus Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Wow, Matrix parodi, originalt.. Prøv her, men erstatt cowboy ting med Matrix ting.... Matrix tutorials Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Du bør seriøst vurdere å fargeredigere filmen litt(hater å se på en u-fargeredigert film, det er ikke noe vanskelig og tar bare et par sekunder, men filmens kvalitet øker veldig mye ) Ang. poster, så bør du bruke steffyboy's råd å bruke noen av tutorialene, personlig synes jeg denne gir best resultat på kortest tid Endret 3. juni 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
uranus Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 Jeg vet at du aldri vil hjelpe meg Haltan. Gandalf the Grey: Hvordan fargeredigering mener du? Kan du vise meg? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Bare prøv deg litt frem på premiere(hvis det er det du bruker da) gå inn på color balance, hue/saturation osv(skal prøve å vise et eksempel senere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå