Gå til innhold

Har 7610 kommet til Norge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han må bli kastet ut av QXl spør du meg, ljuge så fælt om at han har kjøpt den i norge og har hatt den i en og en halv mnd..

 

 

Har funnet noen sånne jeg også den handlet om Siemens SX2, som også var kjøpt i norge , men "bare for 1uke siden da."

 

Jeg sendte mail til qxl, men de sa: "Når man ikke kan bevise at selgeren ikke har overtråd reglene kan man ikke klage på dem" eller noe sånt, han skulle også ha forskudsbetaling

Lenke til kommentar

OT: LOL: Quote Nokia / VG.no "Den nye telefonen, som ventes å erstatte de fleste av de bildetelefonene finnene allerede produserer, er utstyrt på en slik måte at den for mange vil kunne erstatte et vanlig digitalkamera.

 

Den har minne for mer enn 200 bilder, den har fire ganger zoom, og den kan ta opp videosnutter på inntil 10 minutter. Dessuten er den utstyrt med redigeringsprogrammer for både video og stillbilder. "

 

øhh.. en mobil med 1mpix kamera uten noe som helst optisk zoom og dårlig optikk kan vel ikke akkurat sies å erstatte et billig digikam? tilogmed de billigste har jo ofte 3.2mpix og optisk zoom...

Lenke til kommentar
Hallo der

 

Ifølge www.vg.no så kommer den om 1 uke?!?!

 

Nokia7610

 

I  neste uke slippes den mest avanserte av dem ut på det norske markedet

For det første: Det er neppe usannsynlig.

For det andre: VG er ingen troverdig kilde angående mobiler.

For det tredje: De lyver:

7610-telefonen blir den første telefonen som kan ta bilder med en oppløsning på over 1 million piksler

 

7610 kan ikke ta bilder med en oppløsning på over 1 million piksler.

Lenke til kommentar
Quote Nokia / VG.no "Den nye telefonen, som ventes å erstatte de fleste av de bildetelefonene finnene allerede produserer, er utstyrt på en slik måte at den for mange vil kunne erstatte et vanlig digitalkamera.

 

 

øhh.. en mobil med 1mpix kamera uten noe som helst optisk zoom og dårlig optikk kan vel ikke akkurat sies å erstatte et billig digikam?

Merk at det står "for mange". Ser ingenting galt i den påstanden. Hvis du ser på bildet AKIRAx24 postet her så er det helt klart at kvaliteten er mer enn god nok for mange.

 

arehei: Å si at den har 1 million piksler er helt korrekt formulert.

 

Nokia 7610 har

1 megapixel,

1,0 megapixel

1,00 megapixel.

 

Det har da aldri vært vanlig å nevne antall megapixler med tre eller flere desimaler.

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar
arehei: Å si at den har 1 million piksler er helt korrekt formulert.

det er jeg helt enig i:)

 

men å si at den tar bilder med over 1 million piksler er feil.

 

Jeg siterer igjen billedteksten i artikkelen:

7610-telefonen blir den første telefonen som kan ta bilder med en oppløsning på over 1 million piksler
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...