sjaban Skrevet 4. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2004 nå ser det ut som om qxl har stengt auksjonen da. det er jo bra. men det tok jo sin tid da. Lenke til kommentar
Normann Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Ble sendt ut 1. juni. Men tviler han har fått dem fra der. Kan du gi en kilde ellerno? Burde den ikke da være i butikkene nå da? Lenke til kommentar
Katazaka_Mitsuo Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Han må bli kastet ut av QXl spør du meg, ljuge så fælt om at han har kjøpt den i norge og har hatt den i en og en halv mnd.. Har funnet noen sånne jeg også den handlet om Siemens SX2, som også var kjøpt i norge , men "bare for 1uke siden da." Jeg sendte mail til qxl, men de sa: "Når man ikke kan bevise at selgeren ikke har overtråd reglene kan man ikke klage på dem" eller noe sånt, han skulle også ha forskudsbetaling Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 OT: LOL: Quote Nokia / VG.no "Den nye telefonen, som ventes å erstatte de fleste av de bildetelefonene finnene allerede produserer, er utstyrt på en slik måte at den for mange vil kunne erstatte et vanlig digitalkamera. Den har minne for mer enn 200 bilder, den har fire ganger zoom, og den kan ta opp videosnutter på inntil 10 minutter. Dessuten er den utstyrt med redigeringsprogrammer for både video og stillbilder. " øhh.. en mobil med 1mpix kamera uten noe som helst optisk zoom og dårlig optikk kan vel ikke akkurat sies å erstatte et billig digikam? tilogmed de billigste har jo ofte 3.2mpix og optisk zoom... Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hallo der Ifølge www.vg.no så kommer den om 1 uke?!?! Nokia7610 I neste uke slippes den mest avanserte av dem ut på det norske markedet Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Hallo der Ifølge www.vg.no så kommer den om 1 uke?!?! Nokia7610 I neste uke slippes den mest avanserte av dem ut på det norske markedet For det første: Det er neppe usannsynlig. For det andre: VG er ingen troverdig kilde angående mobiler. For det tredje: De lyver: 7610-telefonen blir den første telefonen som kan ta bilder med en oppløsning på over 1 million piksler 7610 kan ikke ta bilder med en oppløsning på over 1 million piksler. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 (endret) Quote Nokia / VG.no "Den nye telefonen, som ventes å erstatte de fleste av de bildetelefonene finnene allerede produserer, er utstyrt på en slik måte at den for mange vil kunne erstatte et vanlig digitalkamera. øhh.. en mobil med 1mpix kamera uten noe som helst optisk zoom og dårlig optikk kan vel ikke akkurat sies å erstatte et billig digikam? Merk at det står "for mange". Ser ingenting galt i den påstanden. Hvis du ser på bildet AKIRAx24 postet her så er det helt klart at kvaliteten er mer enn god nok for mange. arehei: Å si at den har 1 million piksler er helt korrekt formulert. Nokia 7610 har 1 megapixel, 1,0 megapixel 1,00 megapixel. Det har da aldri vært vanlig å nevne antall megapixler med tre eller flere desimaler. Endret 5. juni 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 arehei: Å si at den har 1 million piksler er helt korrekt formulert. det er jeg helt enig i:) men å si at den tar bilder med over 1 million piksler er feil. Jeg siterer igjen billedteksten i artikkelen: 7610-telefonen blir den første telefonen som kan ta bilder med en oppløsning på over 1 million piksler Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Oops. Der dreit nok VG seg ut, for det er selvsagt feil. Er bare så vant med at folk klager på at 7610 ikke har megapixel-kamera... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 ok da, det var grei nok kvalitet på bildet, men iforhold til hvor mange som faktisk har digikam tror jeg de fleste vil heller bruke det... men det er jo kjekt å ha et såpass bra mobkamera for hånda stortsett hele tida.. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 Det er jo ikke så veldig allment kjent at 7610 har like under 1 mp da, er ikke nevnt noen særlig mange steder. Så man kan jo ikke klandre vg, men det er feil. Jeg har iallfall sendt "klage" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå