sjaban Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Den har ikke kommet til Norge ennå ikke sant? Satt å kikket litt på qxl, og kommer over denne her: http://my.qxl.no/accdb/ViewItem.asp?IDI=12326140 han skriver at den er kjøpt i norge. tenkte jeg skulle være helt sikker på svindel før jeg melder ifra til qxl. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 7610 har ikke kommet til Norge, nei... Jeg tror også mer på at det er svindel når han sier at han har hatt den i en og en halv måned..! Lenke til kommentar
sjaban Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 ja var det jeg også tenkte, liksom ikke nok med at den var kjøpt i norge, men at han hadde hatt den i 1 og en halv mnd. ble litt mistenksom der. han har to telefoner ute til salgs, 7610 og 7600. begge skal forskuddsbetales. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Først har han kjøpt en i norge for 1.5 måned siden over nettet, og så har han kjøpt ny nå? Ja helt klart Kan noen som faktisk har konto på qxl gå og skrive en oppklaring, slik at ingen går på denne? Lenke til kommentar
Bartao Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Skal sende Spm nå. Må jo være fake! Når er den ventet? Endret 1. juni 2004 av Bartao Lenke til kommentar
sjaban Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 noen gjort det? tenkte jeg skulle det. men hvis noen har gjort det allerede så trenge rikke jeg det. fælt til mange svindlere der. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Var innpå qxl nå,har stilt et spørsmål til han,sendte en mail til Qxl om dette også,det har vært en tilsvarende auksjon på en tilsvarende mob før,et navn går igjen som har bydd på den "hoslekongen" Lenke til kommentar
sjaban Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 jupp vet det. kanskje det er han samme som prøver å svindle igjen. har hvertfall spurt han om et spm. Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Ikke den første som har lagt ut 7610, har sett flere Men rapporter dem så fort som mulig, dette er IKKE seriøst og "fake" auksjon. 7610 har nok ikke kommet hit ennå Dessuten ar han fyren ingen karakterer i boken sin og er en helt ny bruker. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Så nettopp 7610 i en reklame-brosjyre som lå inne i Se&Hør... Prisen var på 5.100 kr eller noe slikt... Begynte å lure, siden det ikke stod noe om at den ikke hadde kommet ennå... (Hvertfall som jeg ikke har sett) Lenke til kommentar
jendor Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Deal har jo annonsert den... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 At den er annonsert har ingenting med om den er på lager eller ikke å gjøre, og 7610 er ikke så langt unna at det ikke er lov å annonsere den. Lenke til kommentar
sjaban Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 litt verre når han som selger den har hatt den i over en mnd og den er kjøpt i norge.... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Japp, hehehe..så dette er to forskjellige saker ja Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 er det en grunn til at man bare ser besvarte spørsmål der? 1/6/2004 11:35 Spørsmål fra arnexp (7) Er den kjøpt i Norge ? Hvor gammel er den ? 1/6/2004 12:48 Svar fra selger Ja, den er kjøpti norge, den er ca 1 og en halv mnd. Bestillte den på nett, men har kjøpt ny nå. god stand. Lenke til kommentar
sjaban Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 noen fått noe svar fra QXL? ser at den fortsatt er til salgs, og veldig rart at ingen av våre spørsmål har blitt besvart. QXl er litt treige. de skjønner vel sikkert ikke at den ikke har kommet til norge ennå Lenke til kommentar
Naxos Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Det eneste som kan være er jo at fyren jobber i et eller annet firma som har med telefoner å gjøre, og har fått fatt på en prototype.. Han har definitivt ikke den telefonen som Nokia nettopp sendte ut fra Finland til lager rundt om i Europa, fra en nettbutikk, for 1.5 mnd. siden Lenke til kommentar
Stringer Bell Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Sikkert prototype.... Lenke til kommentar
Normann Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Det eneste som kan være er jo at fyren jobber i et eller annet firma som har med telefoner å gjøre, og har fått fatt på en prototype.. Han har definitivt ikke den telefonen som Nokia nettopp sendte ut fra Finland til lager rundt om i Europa, fra en nettbutikk, for 1.5 mnd. siden Har nokia sendt dem ut?? Lenke til kommentar
kristianv Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Ble sendt ut 1. juni. Men tviler han har fått dem fra der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå