Pampaxius Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 flottibrus! takk skal du ha Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) syntes dette ikke var noe rart i det hele tatt...min P4 2.4 ligger i 25-30 ved bare surfing og chatting 25 grader? Hva slags romtemperatur er det du har? Romtemp. ligger rundt 20-22 grader... Det er ofte at CPU'en min ligger nede i 25 grader, vet det høres litt sykt ut men... akkurat nå ligger den på 31 Sensor egenskaper Sensor type Winbond W83627HF Sensor tilgang ISA 290h Temperaturer Hovedkort 33 °C (91 °F) CPU 31 °C (90 °F) Aux 34 °C (93 °F) Kjøle vifter CPU 1940 RPM Kabinett 1638 RPM EDIT: BTW...har 2 kabinett-vifter Endret 1. juni 2004 av SwEEt^AmbEr Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg bruker Intel Active monitor og aida32 til å lese av. Har også prøvd med sisoft sandra og alle viser det samme Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Morsomt å se folk påstå nær romtemperatur på prosessorene sine. Ingen bjeller som ringer? Det er tross alt prosessorer vi snakker om her... DrE Du vet vel ikke rom tempraturen til dem? De kan ha gode vifter også... f.eks. min overclocka CPU(se sig) kjører 49c stabilt, den går opp til 55 maximum etter 1-2 timers spilling i FarCry, ganske stabilt:) Før jeg overclocka hadde jeg 30-35grader på CPU. Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 hva er egentlig problemet. er det den store varme forskjellen på idle og load? viss det er det, kommer det nok av en bios funskjon som heter noe sånt som cpu halt on comand. da slås deler av cpuen av når den ikke brukes. jeg har den funksjonen og har idle 30C og load 50-55C Lenke til kommentar
kindings Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Synes heller ikke det virker rart. Uklokket mener jeg å huske at min P4 ligger i omtrent samme område. Nå er den derimot klokket til max(med boxed kjøler) og datarommet som ligger i morgensolen er ikke akkurat kjølig, så de 45gradene den holder nå er ikke akkurat urimelig(beveger seg over 50 ved full load) Samtidig som det er 4 HDer inni der uten at gjennomtrekken i kabinettet er for god, står vel en liten vifte foran HDene i Chieftech kabinettet mitt. Burde sikkert satt inn en vifte til, men hvorfor fikse noe som funker? Med 34grader kan du fint klokke systemet ditt litt Lenke til kommentar
bengh Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hvis noen av dere tar en sjekk på en Laptop vil dere se at CPU'n fort kommer opp i 70 grader her uten at noen skiker over dette. 35 grader på idle og 50 på load er helt greit for en stasjoner PC. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg har en P4 2,53 GHz og den kjører på 34 °C på CPU og 34 °C på systemet. Har en ekstra vifte i kabinettet. Den blir ikke så spesielt varmere under spilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå