XonatoR Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hei! Det gjelder pcen min.. Når jeg har den inn på mit eget rom så går pcen MIN bare av hele tia, i dag flytta jeg den inn på min bror sitt rom å da gikk den ikke av lenger.. Så tok jeg min bror sin pc inn på mitt rom å da slo den seg av...Kan det være no galt med strømtilførselen elns på mitt rom da elns? Hjelp, Kom med forslag PLZ På forhånd TAKK Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 koble inn en lampe i uttaket og følg litt med på den da. Evt et stereoanlegg så du slipper å se på den hele tiden Lenke til kommentar
XonatoR Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 koble inn en lampe i uttaket og følg litt med på den da.Evt et stereoanlegg så du slipper å se på den hele tiden Kan jo alltids teste Lenke til kommentar
XonatoR Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Et tips: Skift emne! okå, saklig!! Du er bare DUM! Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg er ingen elektro-guru, men spør likevell (håper bare spørsmålet mitt er rellevant) Er rommet ditt jorda? Lenke til kommentar
shit89 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg er ikke dum nei. Var bare ment som et tips. Retningslinje #3: "Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Emnefeltet (E) skal beskrive innholdet i tråden, mens emnebeskrivelsen (B) kun skal benyttes til ekstra info. Eks: (E)Problem med TV-ut på Radeon 9800 (B) jeg får kun sort/hvitt. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden." Lenke til kommentar
XonatoR Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Jeg er ikke dum nei. Var bare ment som et tips. Retningslinje #3: "Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Emnefeltet (E) skal beskrive innholdet i tråden, mens emnebeskrivelsen (B) kun skal benyttes til ekstra info. Eks: (E)Problem med TV-ut på Radeon 9800 (B) jeg får kun sort/hvitt. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden." Ja og det har med saken å sI? "Annet om hardware Spørsmål og diskusjon om alt HARDWARE-RELATERT som ikke passer inn i en annen kategori. Er det ikke datarelatert, postes det i "annet" på "off - topic". (hardware som f.eks. i maskinvare)" Endret 1. juni 2004 av XonatoR Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Jeg er ikke dum nei. Var bare ment som et tips. Retningslinje #3: "Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdrevet bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn osv. og forkortelser skal unngås. Emnefeltet (E) skal beskrive innholdet i tråden, mens emnebeskrivelsen (B) kun skal benyttes til ekstra info. Eks: (E)Problem med TV-ut på Radeon 9800 (B) jeg får kun sort/hvitt. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden." Ja og det har med saken å sI? Det vil si at du bør endre Emnetittelen fra SPRØTT "HJELP MEG" til: "Har et problem med PC'en min, restarter hele tiden" Eller noe i den duren Men prøv det Twinflower skrev Endret 1. juni 2004 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg er ingen elektro-guru, men spør likevell (håper bare spørsmålet mitt er rellevant) Er rommet ditt jorda? Jeg har hatt pc på rommet mitt i 14 år nå uten jording. Så det er ikke så veldig relevant egentlig. Jording er beskyttelse i tilfelle kabinettet skulle blitt strømførende pga feil i strømforsyningen. Lenke til kommentar
Kingy Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 slutt å tull, han forteller deg enkelt og greit at du burde skifte emne overskriften. er helt enig ettersom emnet nå SKRIKER... on topic så tror jeg det er noe galt med kontakten på rommet ditt. har du flere? eventuelt prøvd med flere kontakter på samme rom? Lenke til kommentar
XonatoR Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Kan ikke endre uansett Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 100% enig med Kingy. Det kan være en leder på baksiden av kontakten som er løs, og da kan den ha dårlig kontakt. I så fall er det brannfarlig og du bør nesten ta å skru ut/av sikringen på rommet ditt og åpne kontakten for å se at de to (3 hvis den er jordet) ledningene er skrudd fast skikkelig og har god kontakt. Lenke til kommentar
XonatoR Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 100% enig med Kingy.Det kan være en leder på baksiden av kontakten som er løs, og da kan den ha dårlig kontakt. I så fall er det brannfarlig og du bør nesten ta å skru ut/av sikringen på rommet ditt og åpne kontakten for å se at de to (3 hvis den er jordet) ledningene er skrudd fast skikkelig og har god kontakt. Takk, skal sjekke YEAH Lenke til kommentar
XonatoR Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 slutt å tull, han forteller deg enkelt og greit at du burde skifte emne overskriften. er helt enig ettersom emnet nå SKRIKER... on topic så tror jeg det er noe galt med kontakten på rommet ditt. har du flere? eventuelt prøvd med flere kontakter på samme rom? Fint at det "skriker" da for da ser flere på den Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Fint at det "skriker" da for da ser flere på den Skriking er ganske irriterende lesestoff. Omtrent det samme som caps på IRC, man får liksom lyst å hente en jekk å tvinge både brukeren og bokstavene ned noen hakk. Dessuten var emnet ikke særlig beskrivende heller. "Sviktende stikkkontakt" hadde vært mye bedre synes jeg. Men men, man lærer så lenge man lever Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) slutt å tull, han forteller deg enkelt og greit at du burde skifte emne overskriften. er helt enig ettersom emnet nå SKRIKER... on topic så tror jeg det er noe galt med kontakten på rommet ditt. har du flere? eventuelt prøvd med flere kontakter på samme rom? Fint at det "skriker" da for da ser flere på den Jepp ! Spesielt moddene ser slike topics lett og vil seff.hjelpe til med saken Endret 1. juni 2004 av jarmo Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ja og det har med saken å sI? "Annet om hardware Spørsmål og diskusjon om alt HARDWARE-RELATERT som ikke passer inn i en annen kategori. Er det ikke datarelatert, postes det i "annet" på "off - topic". (hardware som f.eks. i maskinvare)" Det har da for faen ikke noe å si om det er postet i "Annet om hardware" forumet! Emnefeltet er til for å gi en pekepinne på problemet! okå, saklig!! Du er bare DUM! Han ga deg et tips for at du skulle slippe at tråden ble stengt! Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Strømtilførsel uten jord trenger ikke en unnskyldning for plutselig å ikke funke... Har opplevd det selv... Plutselig sprengte 4 spotlighter samtidig på rommet mitt... Kingy, eller hvem det var som sa det, har nok rett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg