Petterahl Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Lurer på om jeg skal skaffe meg noen http://www.mamut.com/3dfxcool/subdet837.htm. Har PC9800Pro og lurer på hvordan jeg skal få festet dem på minnet mitt? Må jeg kjøpe termisk lim eller no å blande? Jeg vil ha mulig het til å ta de av senere uten å ødelegge noe. Lenke til kommentar
Vectrex Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Dobbeltsidig termisk teip går an. Er ikke like bra som termisk lim, men er lettere å få av igjen. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Kan jeg kjøpe denne og denne? Kan jeg blande de to? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ja. Det kan du. 50/50 så kommer de ganske lett av igjen. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Ja. Det kan du. 50/50 så kommer de ganske lett av igjen. Og dette er du HELT sikker? hehe, vil være helt sikker! Kan jeg bare dra de av igjen da? Eller må jeg legge dem i frysern? Noen som vet hvordan disse er? Jeg vil velge å tro at kobber er best, noen erfaringer? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg ville holdt meg til limet kun. Har minimal betydning, og limet har stort sett samme nytten som den opprinnelige Arctic Silver 5. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 lurte også på å kjøpe sånne, så hmm.... er du helt sikker veritas? Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg ville holdt meg til limet kun. Har minimal betydning, og limet har stort sett samme nytten som den opprinnelige Arctic Silver 5. Ja, men kan man ta av disse lett når man ikke skal ha dem lenger? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Limet er jo stort sett det samme som vanelig AC5. Det har bare en ekstra virkning som er at det holder seg limt fast. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg ville holdt meg til limet kun. Har minimal betydning, og limet har stort sett samme nytten som den opprinnelige Arctic Silver 5. Ja, men kan man ta av disse lett når man ikke skal ha dem lenger? Det vet jeg ikke. Har kjøpt slike minnekjølere du referer til, men har aldri tatt de av. Regner med at det kan bli vanskelig. Limet er jo til for at det skal sitte på skikkelig. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 så du trenger ikke bruke begge deler? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) så du trenger ikke bruke begge deler? Jeg vet ikke hva som er anbefalt på "papir", men jeg bruker kun lim. Men en anen kar jeg kjenner som har gjort det samme brukte også kun lim. Endret 1. juni 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
Hollowpoint Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Brukte noe uorginal "lim".. Electro Connector - Lim for å reparere trådene i bakruta på bilen.. Kunne ikke la være, så jeg hadde litt på cpu'n xp1800.. Ups. Hva hente her? temperaturen falt med 5'c, her må jeg forsøke å overklokke litt. skal komme tilbake med resultatet.. Lenke til kommentar
Hollowpoint Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 I'm Back... Dette var morro. Klarer 12.5 x 185/37 mhz ~ 2312,6 Mhz på XP1800+ med trådlim for bakrutetråder og temp 58/66' c, ubelastet/belastet. Ramkjølerne sitter som støpt og ser ut til å virke perfekt. Skulle hatt hovedkort med låst pci/AGP. Lenke til kommentar
Huscht Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Limet er meget sterkt. Hvis det som limes sammen senere skal taes fra hverandre må "Arctic Silver Thermal Adhesive" blandes ut med "Arctic Silver Premium Silver Thermal Compound". Kanskje dette hjelper noen? Endret 2. juni 2004 av Huscht Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 så du trenger ikke bruke begge deler? Jeg vet ikke hva som er anbefalt på "papir", men jeg bruker kun lim. Men en anen kar jeg kjenner som har gjort det samme brukte også kun lim. Hallo? Karen sier han vil ha dem av igjen. Iallefall ha muligheten til det. Bruker han kun lim så kommer minnebrikkene av i samme slengen som minnekjølerene. Har selv blandet ca 50 50 av AS3 og AS limen. Går greit å få de av. Kanskje "litt" for lett. Anbefaler iallefall å ha kortet i fryseren litt før du tar de av. Best å være på den sikre siden uansett. Har prøvd å ta av kjølere på ett ødelagt kort hvor jeg kun brukte lim. Nå har det kortet kun 1 minnebrikke Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 De minne kjølerne leveres vel ferdig med termisk tape på? Jeg kjøpte netopp Avantec kjølere til mine Twinmos rambrikker,dem var det nå termisk tape på.Monterte de på 2 min.Veldig enkelt,stillig ble dem også. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Tror jeg kjøper meg det jeg, får bare teste ut på et gammel skjermkort å se hva som skjer Lenke til kommentar
TDK Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg trodde termisk tape var det beste valget hvis man skulle ha de av igjen jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå