Nacalai Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) Hehe, jeg har selv 250K tastetrykk og 650K musetrykk, på den stasjonære, siden jeg innstalerte den nye versjonen. Merker at det å spille LoL og Path of Exile drar opp antall musetrykk mye Det jeg dog merker er at den har en tendens til å kræsje i ny og ne uten noe spesiell grunn :S får håpe de kommer med fler oppdateringer raskere fra nå av. Det er gaanske mange museklikk i forhold til tastetrykk 0.0 Tastetrykk bruker vanligvis å være 3x-4x så mye som museklikk. Det kræsjer ikke noe her hos meg. Prøve reinstall? Endret 2. februar 2013 av nicwillu Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 3. februar 2013 Del Skrevet 3. februar 2013 Det er gaanske mange museklikk i forhold til tastetrykk 0.0 Tastetrykk bruker vanligvis å være 3x-4x så mye som museklikk. Det kræsjer ikke noe her hos meg. Prøve reinstall? Vet men som sakt så har jeg spilt mye LoL of PoE, begge er tunge museklikk spill. Totalt ligger jeg på 2x tastetrykk i forhold til museklikk. Skal prøve med reinstall Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 Evnt bare oppdatere til nyeste versjon, viste seg at jeg satt på v. 2.0.1, og nyeste er 2.0.4, får håpe det hjelper med de random kræsjene jeg har hatt. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 4. februar 2013 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Nå står jeg for 0,29% av tastetrykkene av alle på teamet, en økning på 0,2% på 2 dager Og etter mine beregninger trykker jeg rundt 30 taster i minuttet, det er jo meget lite! Endret 4. februar 2013 av nicwillu Lenke til kommentar
Toppitus Skrevet 15. april 2014 Del Skrevet 15. april 2014 Artig påfunn. Ble nettopp medlem i teamet! 2 Lenke til kommentar
Toppitus Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 Artig påfunn. Ble nettopp medlem i teamet! Skulle installere dette på den nye PCen min med Linux Mint 16 på'n. Fikk dette opp. Kopierer jeg inn sudo setcap cap_net_raw,cap_net_admin=eip ./whatpulse får jeg opp sudo: setcap: command not found. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 4. mai 2014 Del Skrevet 4. mai 2014 1. plass over mest uploaded (3,25TB) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå