Ståle Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 nice, så det igår, og begynte å bruke det igjen Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 30. august 2009 Del Skrevet 30. august 2009 (endret) Da var jeg også med i teamet Vet det er en gammel tråd, men den fortjener en bump Endret 30. august 2009 av Hengende Lem Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 3. november 2009 Del Skrevet 3. november 2009 Hehe, er med jeg også Hengende Lem Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 PCen krasjet nettopp og jeg mistet 1.5M keys og 1.3M clicks. Er rett og slett lei meg. Det tok så lang tid. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 hvorfor har du ikke bare det sånn at den pulser for hvert xx xxx antall klikk? mye bedre å pulse fler ganger enn å miste 1,5 mill med keys Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Satt den på hver 50,000 key nå. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 9. januar 2011 Del Skrevet 9. januar 2011 noen som forsatt pulser? jeg holder det i hvert fall gående, litt artig å se hvor mye jeg taster på pcen Lenke til kommentar
hernil Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Har ikke pulset siden jeg gikk over til Ubuntu, men nå fikk jeg meg jammen til å installere det Da er jeg tilbake Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 10. januar 2011 Del Skrevet 10. januar 2011 Joda, pulser fortsatt. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 14. januar 2011 Del Skrevet 14. januar 2011 Jeg startet nettopp å pulse igjen.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 15. januar 2011 Del Skrevet 15. januar 2011 Huhuh...dette her hadde man helt glemt av gitt. Lenke til kommentar
insider Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 Dette hadde jeg også helt glemt ! Lakt inn igjen programmet nå og startet og pulse igjen ! Er vel på tide og oppdatere første posten litt også ! Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Jeg har alltid pulset, og ser at det er fler andre i gruppa som gjør det. Mest artige er jo når en går forbi folk på lista Lenke til kommentar
insider Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 Oppdatert første post ! Var jaggu på tide Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Noen som fortsatt pulser? jeg passerte nettopp 20mill tastetrykk Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 22. desember 2012 Del Skrevet 22. desember 2012 Da er det vel på høy tid å få fart i denne tråden igjen, da Whatpulse teamet har gitt ut Whatpulse 2.0 WhatPulse 2.0! Hi, After 2 years of development, 3 months of testing, 1,351 cans of energy drinks and 1,788,334 lines of code, we are proud to present the release of WhatPulse 2.0. WhatPulse 2.0 is currently available for download here: http://whatpulse.org/downloads/ Both the software and website have been rewritten from the ground up to lay the foundation for more exciting features. To begin with, we have added the two most requested features over the last few years; Network and Uptime tracking. That's right, WhatPulse can now measure your input (keyboard & mouse), network and uptime usage! Network usage can be seen on application level ("How much does Dropbox use?") and even up to how much you download and upload to the countries in the world. Uptime usage measures how long you have been running WhatPulse on your computer and how often you use certain applications. Right now only the accumulations of these statistics are sent to the website and you (as always) have complete control over what you make public. One other thing was extremely important for us during the development of the new client; uniformity. We've made sure that the client looks and acts the same on all platforms. (Windows, Linux, Mac OS) Because so much has changed between the previous release and WhatPulse 2.0, we will be posting several blog posts on the website explaining several features in depth. It's just too much to cover in this general announcement. We would like to thank you for your support during this development period, for all your feedback and everyone involved with the beta. WhatPulse is going to keep growing and getting new features, stay tuned! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Da er det vel på høy tid å få fart i denne tråden igjen, da Whatpulse teamet har gitt ut Whatpulse 2.0 Vel jeg har slengt det inn for gamle dagers skyld Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 (endret) La oss blåse liv i tråden da! Kun 26 medlemmer i teamet. Sitter selv på kun 500,000 tastetrykk, pga at jeg har reformatert PCene mine og rett og slett glemt å installere whatpulse igjen i laang tid, men nå er det i boks igjen Til informasjon så har diskusjon.no-teamet til sammen i dette øyeblikk: - Tastaturtrykk: 185,573,228 Museklikk: 88,127,761 Lastet ned: 1,02 terrabyte Lastet opp: 1,43 terrabyte Jeg står for 0,27 % av alle tastaturtrykk på teamet, yay Endret 2. februar 2013 av nicwillu Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 2. februar 2013 Del Skrevet 2. februar 2013 Hehe, jeg har selv 250K tastetrykk og 650K musetrykk, på den stasjonære, siden jeg innstalerte den nye versjonen. Merker at det å spille LoL og Path of Exile drar opp antall musetrykk mye Det jeg dog merker er at den har en tendens til å kræsje i ny og ne uten noe spesiell grunn :S får håpe de kommer med fler oppdateringer raskere fra nå av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå