Sondre Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 Da var jeg medlem! Niende plass. B) Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 nei ikke som jeg kan se Lenke til kommentar
tha_man Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 lul alle klikkene som jeg har mistet, men egentlig ikke bryr meg om Ikke alene der, mista et år jeg pga gadd aldri å installere det på den nye pc'en. Kom ikke over det igjen før i dag når jeg åpna den gamle skralemaskinen. Tar over 6. plassen i teamet jeg da. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 nei ikke som jeg kan se Kom inn nå. Ser at jeg har kommet meg inn på forsiden til gruppa. Lenke til kommentar
tha_man Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 I samtalen min med wasted sa han skulle lage en redegjørelse på hva som hadde skjedd og kom til å skje og her er den. wasted: Here's the deal. Around 14 people have had serious intentions to develop on Linux for WhatPulse. 10 of those thanked for the task when they realized how much work it actually is. 4 of those actually started working on a client, but got busy, got a life, fell of the face of the earth (whichever applies) and left an unfinished project behind. (coded in a language I do not control enough, so useless to me) To remedy this, I am going start porting lkl in normal C (universal language) and work from there. And yes, I get that some people think 'I don't think that'll change anything', because I haven't been able to do stuff in a -long- while. (like, 2 years). That has changed. Our first priority is currently a new version of the website (most of it already done), and a public OSX version. After that I am going to start on the Linux version myself. If other people want to help out when the first version is done (so that -I- know the foundations of the software, and will be able to continue it if a developer leaves), they are more than welcome. Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 *snip* gode nyheter for alle sammen, og VELDIG gode nyheter for de som har Linux Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 11. februar 2009 Del Skrevet 11. februar 2009 jeg ser at vi er opp i 0.06%, hoppet fort da noen med mange klikk ble medlem i gruppa. noe som igjen førte til at andre falt ned endel hakk på lista Lenke til kommentar
tha_man Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Da siden oppe og kjører for fullt med en HELT NY versjon av whatpulse (1.6) programmet. PROSJEKTET LEVER VIDERE!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 16. mars 2009 Del Skrevet 16. mars 2009 WHOO HOO. gleder meg til linux versjonen kommer, siden jeg nå sitter å taster på pcen med Ubuntu. Noen som vet om det er mulig å kjøre whatpulse via Wine? Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Ja, det er ikke mulig. det du altså mener er at det ikke går å kjøre whatpulse via Wine. kjipt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 Så dette er enda aktivt? Hurra! : D Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 20. mai 2009 Del Skrevet 20. mai 2009 ja selvfølgelig er dette fortsatt aktiv hva ellers er alle tastetrykkene på pcen godt for? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. mai 2009 Del Skrevet 21. mai 2009 Du sier noe. Var med siden en gang i fjor, men så mista jeg programmet etter en formatering eller tre, så det gikk litt i glemmeboka. Lenke til kommentar
insider Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Prøve og oppdatere litt vel har ikke blitt gjort på en stund. Lenke til kommentar
insider Skrevet 31. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2009 Oppdatert føtepost med litt mer fancy utseende Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 1. juni 2009 Del Skrevet 1. juni 2009 nice update, BTW det heter interesant...hehe og nice med det face greiene Lenke til kommentar
insider Skrevet 2. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2009 nice update, BTW det heter interesant...heheog nice med det face greiene fixed Lenke til kommentar
Borbra Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 *snip* fixed greit å rette opp i det slik at det i det minste ser bra ut for de som skal lese det. men bra jobb med å update posten, det skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå