Tordenflesk Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Jeg har kun brukt WhatPulse siden mitt forrige innlegg Men, det er en checkbox som lagrer en xml-fil hvert 5 min. som du kanskje kan skru på så det ikke skjer igjen. Tror ikke du kan få de tilbake. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 ER DET MULIG! WhatPulse klikka nettop og mysta alle mine klikk siden 14. mai bortimot 300k klikks forbannade sur jeg ble nå Svarte tror ikke det går ann å få dom tilbake heller på en eller annen måte? 8761708[/snapback] Altså. Har du sjekket profilen din på WhatPulse? Det kan være de er blitt lagt inn der Når Whatpulse pulser, altså laster opp antall klikk du har til serveren sin, flyttes antallet slik at Whatpulse på PCen din startes på nytt, mens Serveren får klikkene lagt til hos seg.. på en måte Men sjekk profilen din på WhatPulse og sjekk om klikkene kanskje ligger der Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) De av dere som pulser for hvert 10 000. klikk, hvordan gjør dere dette? Regner med at dere ikke gidder å følge med hele tiden og gjør det manuelt? Edit: Ups, så at det var en innstilling i WhatPulse.. Endret 5. juni 2007 av Atald Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 (endret) Hehe, ja det var nok ikke mer enn en enkel innstilling i WhatPulse Får fine tall da i profilen da ;D [Look @ my avatar f.i. ^^] Endret 5. juni 2007 av Slettet+142 Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Da har jeg klatret til andreplass. Hurra! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Da har jeg klatret til andreplass. Hurra! 8809130[/snapback] Klarer du siste etappen også da eller? Lenke til kommentar
MRN Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg var et lite øyeblikk på 18. plass, men rykka opp til 17. plass nå nettopp. Jeg har scripta (mIRC) mer i det siste, så det er nok derfor Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Da har jeg meldt meg på også Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Uff... har jo dutte ned til 9. plass =/ Men na har jeg begynt igjen. "sluttet" med linux Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 13. august 2007 Del Skrevet 13. august 2007 Jeg ser ikke noe som måler distansen her. Utifra førstepost hørtes det ut som om det skulle være det også, men jeg finner det ikke. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Teller programmer bare når jeg har det oppe? Eller er det sånn at det er "usynlig" og dermed vanskelig å avinnstalere? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 14. august 2007 Del Skrevet 14. august 2007 Jeg ser ikke noe som måler distansen her. Utifra førstepost hørtes det ut som om det skulle være det også, men jeg finner det ikke. 9273919[/snapback] Du ma installerre beta versjonen -- Du dobbeltklikker pa iconet (evnt velger at det skal starte opp med windows) sa ligger det i oppgavelinjen hele tiden det er aktivt og teller. Er ikke noe spyware/virus med dette sa vidt jeg vet. Og jeg har brukt det en stund Lenke til kommentar
Wnd Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Har et par millioner trykk jeg også (Da jeg registrerte meg samtidig som Mariyo), men har desverre glemt både brukernavn og passord Hvis jeg får den til så joiner jeg gjerne Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Men i he*vete da.. sa hadde jeg ikke installert WhatPulse da jeg reinstallerte for et par uker siden... argh Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Men Wnd da: Forgot Password Fiks Fiks Fiks, og join teamet Lenke til kommentar
Wnd Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Da var jeg joina nick: FuZioN Lenke til kommentar
Gjest Slettet+142 Skrevet 25. august 2007 Del Skrevet 25. august 2007 Eeey, finally Nå må noen fikse førstepost her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå