Gå til innhold

Diskusjon.no Whatpulse Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her gjelder det å skrive masse, chatte med folk er bra. Skrive i forum også. Jeg har også en blogg som jeg sikkert får en del tastetrykk ut av etterhvert. For tiden jobber jeg også med hjemmesiden min og søker etter jobber og dermed skriver søknader. Så jeg får nok noen tastetrykk ut av dette. Tastetrykk for alle penga!

Lenke til kommentar
Her gjelder det å skrive masse, chatte med folk er bra. Skrive i forum også. Jeg har også en blogg som jeg sikkert får en del tastetrykk ut av etterhvert. For tiden jobber jeg også med hjemmesiden min og søker etter jobber og dermed skriver søknader. Så jeg får nok noen tastetrykk ut av dette. Tastetrykk for alle penga!

Hvorfor gjøre så mye ut av det? Er jo slitsomt... Bare å få bestemor til å sitte og trykke i notisblokk mens du er afk det vel. :ermm:

 

Teddy^ is OFF - Bestemor is ON

<Teddy^>Så, hva driver dere med da gutter? =)

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Hvorfor gjøre så mye ut av det? Er jo slitsomt... Bare å få bestemor til å sitte og trykke i notisblokk mens du er afk det vel. :ermm:

 

Teddy^ is OFF - Bestemor is ON

<Teddy^>Så, hva driver dere med da gutter? =)

Ja jeg tenkte på det, men jeg har ikke noen bestemødre vet du. Og siden jeg ikke gjør noe for tiden så passer det meg bra. Da har jeg noe å holde meg opptatt med vet du hehe.

 

Til bestemor: Du har ikke lyst å komme bort til meg og trykke på tastaturet mitt en stund? ;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hvem er zyztem?

 

http://dolphin.twistification.net/profile.php?uid=47907

 

Har 100'000 tastetrykk om dagen... Script eller datanerd som skriver html dagen (og natten) lang?

Meg, har litt problemer med at noen tastetrykk fortsatt er i programmet etter restart (pulset da før restart).

Kan du pulse de samme tastetrykka to ganger? :scared:

 

Jeg vil og!

 

Men seriøst, hvordan klarer du å få så mange trykk? :confused:

Lenke til kommentar
Hvem er zyztem?

 

http://dolphin.twistification.net/profile.php?uid=47907

 

Har 100'000 tastetrykk om dagen... Script eller datanerd som skriver html dagen (og natten) lang?

Meg, har litt problemer med at noen tastetrykk fortsatt er i programmet etter restart (pulset da før restart).

Kan du pulse de samme tastetrykka to ganger? :scared:

 

Jeg vil og!

 

Men seriøst, hvordan klarer du å få så mange trykk? :confused:

La oss si jeg har pulsa 5000 tastetrykk før jeg restarter, når jeg slår på pcen igjen, har jeg da samme antall tastrykk i programmet igjen... Så noen ganger blir det til slutt veldig mange trykk...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...