maze Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 bare 11 mill til nå så går vi forbi Sharemanga.com og havner på en 12.plass legg på 5 mill til og vi ligger på en 11. plass Tast som gærne folkens. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Her gjelder det å skrive masse, chatte med folk er bra. Skrive i forum også. Jeg har også en blogg som jeg sikkert får en del tastetrykk ut av etterhvert. For tiden jobber jeg også med hjemmesiden min og søker etter jobber og dermed skriver søknader. Så jeg får nok noen tastetrykk ut av dette. Tastetrykk for alle penga! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 (endret) Her gjelder det å skrive masse, chatte med folk er bra. Skrive i forum også. Jeg har også en blogg som jeg sikkert får en del tastetrykk ut av etterhvert. For tiden jobber jeg også med hjemmesiden min og søker etter jobber og dermed skriver søknader. Så jeg får nok noen tastetrykk ut av dette. Tastetrykk for alle penga! Hvorfor gjøre så mye ut av det? Er jo slitsomt... Bare å få bestemor til å sitte og trykke i notisblokk mens du er afk det vel. Teddy^ is OFF - Bestemor is ON <Teddy^>Så, hva driver dere med da gutter? =) Endret 23. september 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
insider Skrevet 23. september 2005 Forfatter Del Skrevet 23. september 2005 (endret) hehe teddy hyggelig at gamle medelmmer kommer igjen Endret 23. september 2005 av insider Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Jeg har nå bestemt meg for å bli medlem igjen. Dere vil nok få en del tastetrykk fra meg. Lenke til kommentar
Arve1234567890 Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Lurer på insider, om du ikkje burde oppdatert første posten siden det e den de fleste leser Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hey, noen som har "Setningen" som man sier på mIRC, med det scriptet deres? slettet den :--/ Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Hvorfor gjøre så mye ut av det? Er jo slitsomt... Bare å få bestemor til å sitte og trykke i notisblokk mens du er afk det vel. Teddy^ is OFF - Bestemor is ON <Teddy^>Så, hva driver dere med da gutter? =) Ja jeg tenkte på det, men jeg har ikke noen bestemødre vet du. Og siden jeg ikke gjør noe for tiden så passer det meg bra. Da har jeg noe å holde meg opptatt med vet du hehe. Til bestemor: Du har ikke lyst å komme bort til meg og trykke på tastaturet mitt en stund? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 28. september 2005 Del Skrevet 28. september 2005 Oisann, jeg har visst kommet opp på topp 10. Err.. hurra. *lurer på om det er et eller annet hint jeg burde ta* Lenke til kommentar
insider Skrevet 6. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2005 Oisann, jeg har visst kommet opp på topp 10. Err.. hurra. *lurer på om det er et eller annet hint jeg burde ta* hehe burde jeg ta et hint ? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hvem er zyztem? http://dolphin.twistification.net/profile.php?uid=47907 Har 100'000 tastetrykk om dagen... Script eller datanerd som skriver html dagen (og natten) lang? Lenke til kommentar
W Skrevet 6. oktober 2005 Del Skrevet 6. oktober 2005 Hvem er zyztem? http://dolphin.twistification.net/profile.php?uid=47907 Har 100'000 tastetrykk om dagen... Script eller datanerd som skriver html dagen (og natten) lang? Meg, har litt problemer med at noen tastetrykk fortsatt er i programmet etter restart (pulset da før restart). Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hvem er zyztem? http://dolphin.twistification.net/profile.php?uid=47907 Har 100'000 tastetrykk om dagen... Script eller datanerd som skriver html dagen (og natten) lang? Meg, har litt problemer med at noen tastetrykk fortsatt er i programmet etter restart (pulset da før restart). Kan du pulse de samme tastetrykka to ganger? Jeg vil og! Men seriøst, hvordan klarer du å få så mange trykk? Lenke til kommentar
W Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Hvem er zyztem? http://dolphin.twistification.net/profile.php?uid=47907 Har 100'000 tastetrykk om dagen... Script eller datanerd som skriver html dagen (og natten) lang? Meg, har litt problemer med at noen tastetrykk fortsatt er i programmet etter restart (pulset da før restart). Kan du pulse de samme tastetrykka to ganger? Jeg vil og! Men seriøst, hvordan klarer du å få så mange trykk? La oss si jeg har pulsa 5000 tastetrykk før jeg restarter, når jeg slår på pcen igjen, har jeg da samme antall tastrykk i programmet igjen... Så noen ganger blir det til slutt veldig mange trykk... Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Prøv å sette programmet til å pulse tastetrykkene hver time. Kanskje det hjelper... Lenke til kommentar
W Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Prøv å sette programmet til å pulse tastetrykkene hver time. Kanskje det hjelper... Har gjort det, men den vil ikke pulse hver time.... Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 7. oktober 2005 Del Skrevet 7. oktober 2005 Det er vel ikke noe å klage over Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 13. oktober 2005 Del Skrevet 13. oktober 2005 Nå som det er mulig å lage blogg her på hw.no så kommer nok en god del til å gjøre det. Og da blir det nok flere tastetrykk til pulse. Dette kommer til å hjelpe oss. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Etter en kort pause fra Pulsingen er jeg nå tilbake. Sitter og ruger på 100 000 tastetrykk atm. And counting. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. oktober 2005 Del Skrevet 26. oktober 2005 Ahah, sjekk pulsen min her om dagen: Klokka 13:37:36 Ett sekund til så! http://dolphin.twistification.net/profile.php?uid=43094 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå