Gå til innhold

Diskusjon.no Whatpulse Team


Anbefalte innlegg

han trenger ikke å jukse, kanskje han spiller mye CS, BF2 e.l., og har kontorjobb?

Det går jo tross alt ganske mange trykk med etterhvert ;)

 

Lets give him the benefit of the doubth, shall we?

Har spilt ganske mye BF2 den siste uka, grunnet sykdom. 13 mill på en månde, tror ikke det er nok timer i døgnet for at han får til det. Det begynner å bli en stund siden jeg har levert, og jeg rundet vel 200k i går eller noe og det er med nesten 3 dager med BF2 spilling. Har vel noe sånn som 2 dager og 17 timer.

 

Så selv med cs, bf2, kontorjobb og en katte som går rundt på tastaturet når ikke han bruker det, så har jeg mine tvil...

 

Edit: Et lite eksempel ta insider som har hvert med siden mai 2004 han har "bare" 21 millioner...

Endret av Manx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, har fått skolepc nå + at jeg har begynt å "samle" keystrokes istedet for å pulse hver time. Kan dette påvirke denne "algortimen" servern har som skal motvirke cheatere? Pulser mer ujevnt og når det kanskje kommer en pulse fra skolepc'n klokka 1200 også pulser jeg fra hjemmepc'en 50'000 tastatrykk klokka 1500 så lurer jeg på om jeg kan bli anklaget for scripts osv? :shrug:

 

Er det ulovlig egentlig å ha puls på 2 pc'er? Er bare jeg som bruker de.

Lenke til kommentar
så skal jeg kicke han ksien

 

hva synes dere

Han har jo endel trykk men syns ikke det er rett å ha han der. Han har en liten upload en måned før den store, det kan jo evt. være at han bruker to pc'er men hverm sparer vel så lenge og pulser en gang uten noe aktivitet ellers og en slags "test" pulse på 46 strokes først?

 

Er vel gode odds for at han "cheater". Kick han for min del om ingen her sier ifra om at de er han...

 

Ellers så har jeg vervet to nye medlemmer, P/\\/3L og Roman. :) Alle her som går allmenn har fått egne bærbare pc'er, skal jeg prøve å verve flere eller? :wee:

Lenke til kommentar
var på lan på søndag...klikk her! :p;)

Du pulser hver dag. Plutselig pulser du ikke fra Onsdag til Søndag. :p

La sammen dagene fra onsdag til søndag uka før og kom frem til at svaret var 71k. :!: Nesten akkurat samme som du pulset søndagen på LAN. Men siden du pulset på onsdag så kan jeg jo ikke ta med den. Okay, du fikk dermed ca. 14k tastetrykk på det LAN'et.

;)

 

- Ja jeg har fritidsproblemer. Takk for meg.

Lenke til kommentar
var på lan på søndag...klikk her!  :p  ;)

Du pulser hver dag. Plutselig pulser du ikke fra Onsdag til Søndag. :p

La sammen dagene fra onsdag til søndag uka før og kom frem til at svaret var 71k. :!: Nesten akkurat samme som du pulset søndagen på LAN. Men siden du pulset på onsdag så kan jeg jo ikke ta med den. Okay, du fikk dermed ca. 14k tastetrykk på det LAN'et.

;)

 

- Ja jeg har fritidsproblemer. Takk for meg.

hehe, neida. Det som er tingen er at jeg brukte ikke pcen(som jeg brukte på lan) etter onsdag og før lanet! ;):roll:

Lenke til kommentar

Da er jeg inne igjen. Har ikke fått installert Pulse siden jeg formaterte rundt den 9. sept (ser det ut som).

Lenge siden jeg har postet her også, men jeg har allikevel tastet og tastet så mye jeg bare har orket. Dog spiller jeg absolutt ingenting, så alle tastetrykkene jeg registrerer er faktisk seriøse tastetrykk som brukes til noe fornuftig (f.eks forum, HTML/CSS/PHP, VB6, java, artikler, skolearbeid osv.).

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...