Manx Skrevet 19. september 2005 Del Skrevet 19. september 2005 (endret) han trenger ikke å jukse, kanskje han spiller mye CS, BF2 e.l., og har kontorjobb?Det går jo tross alt ganske mange trykk med etterhvert Lets give him the benefit of the doubth, shall we? Har spilt ganske mye BF2 den siste uka, grunnet sykdom. 13 mill på en månde, tror ikke det er nok timer i døgnet for at han får til det. Det begynner å bli en stund siden jeg har levert, og jeg rundet vel 200k i går eller noe og det er med nesten 3 dager med BF2 spilling. Har vel noe sånn som 2 dager og 17 timer. Så selv med cs, bf2, kontorjobb og en katte som går rundt på tastaturet når ikke han bruker det, så har jeg mine tvil... Edit: Et lite eksempel ta insider som har hvert med siden mai 2004 han har "bare" 21 millioner... Endret 19. september 2005 av Manx Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Hmm, har fått skolepc nå + at jeg har begynt å "samle" keystrokes istedet for å pulse hver time. Kan dette påvirke denne "algortimen" servern har som skal motvirke cheatere? Pulser mer ujevnt og når det kanskje kommer en pulse fra skolepc'n klokka 1200 også pulser jeg fra hjemmepc'en 50'000 tastatrykk klokka 1500 så lurer jeg på om jeg kan bli anklaget for scripts osv? Er det ulovlig egentlig å ha puls på 2 pc'er? Er bare jeg som bruker de. Lenke til kommentar
maze Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Er det ulovlig egentlig å ha puls på 2 pc'er? Er bare jeg som bruker de. Jeg bruker også 2 pcer. Lenke til kommentar
insider Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 så skal jeg kicke han ksien hva synes dere Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 så skal jeg kicke han ksien hva synes dere Han har jo endel trykk men syns ikke det er rett å ha han der. Han har en liten upload en måned før den store, det kan jo evt. være at han bruker to pc'er men hverm sparer vel så lenge og pulser en gang uten noe aktivitet ellers og en slags "test" pulse på 46 strokes først? Er vel gode odds for at han "cheater". Kick han for min del om ingen her sier ifra om at de er han... Ellers så har jeg vervet to nye medlemmer, P/\\/3L og Roman. Alle her som går allmenn har fått egne bærbare pc'er, skal jeg prøve å verve flere eller? Lenke til kommentar
insider Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 da forsvant han... håper vi ikke har flere som jukser. si fra hvis dere ser noe mer teddy: verv alle du kan, jo flere jo bedre snart så teamet har 1000 millioner trykk også Lenke til kommentar
Arve1234567890 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Snart tar vi svenskene og Lenke til kommentar
insider Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 (endret) jepp tipper innen 2 måneder så er vi forbi ca 75 mill til til norge så men United States of America kommer til å gå forbi oss om ikke så lenge Endret 22. september 2005 av insider Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 var på lan på søndag...klikk her! Lenke til kommentar
Arve1234567890 Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Flott Skal se om eg ikkje kan få vervet noen folk så United States of America holder seg under oss Lenke til kommentar
insider Skrevet 22. september 2005 Forfatter Del Skrevet 22. september 2005 hehe har lan til helga og netse helg jeg blir nok en god del trykk da Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 var på lan på søndag...klikk her! Du pulser hver dag. Plutselig pulser du ikke fra Onsdag til Søndag. La sammen dagene fra onsdag til søndag uka før og kom frem til at svaret var 71k. :!: Nesten akkurat samme som du pulset søndagen på LAN. Men siden du pulset på onsdag så kan jeg jo ikke ta med den. Okay, du fikk dermed ca. 14k tastetrykk på det LAN'et. - Ja jeg har fritidsproblemer. Takk for meg. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 var på lan på søndag...klikk her! Du pulser hver dag. Plutselig pulser du ikke fra Onsdag til Søndag. La sammen dagene fra onsdag til søndag uka før og kom frem til at svaret var 71k. :!: Nesten akkurat samme som du pulset søndagen på LAN. Men siden du pulset på onsdag så kan jeg jo ikke ta med den. Okay, du fikk dermed ca. 14k tastetrykk på det LAN'et. - Ja jeg har fritidsproblemer. Takk for meg. hehe, neida. Det som er tingen er at jeg brukte ikke pcen(som jeg brukte på lan) etter onsdag og før lanet! Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 hæ hva skjedde nå??!? hvorfor står det at maze skrev det jeg skrev?? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 hæ hva skjedde nå??!? hvorfor står det at maze skrev det jeg skrev?? Gjør ikke det her Mr.Buggy. Er ikke lenge til vi er med på 10top teams. Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 (endret) hæ hva skjedde nå??!? hvorfor står det at maze skrev det jeg skrev?? Gjør ikke det her Mr.Buggy. det står at Maze har skrevet innlegget mitt, jeg kan ikke redigere det eller no Endret 22. september 2005 av Man0war Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Da er jeg inne igjen. Har ikke fått installert Pulse siden jeg formaterte rundt den 9. sept (ser det ut som). Lenge siden jeg har postet her også, men jeg har allikevel tastet og tastet så mye jeg bare har orket. Dog spiller jeg absolutt ingenting, så alle tastetrykkene jeg registrerer er faktisk seriøse tastetrykk som brukes til noe fornuftig (f.eks forum, HTML/CSS/PHP, VB6, java, artikler, skolearbeid osv.). Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 22. september 2005 Del Skrevet 22. september 2005 Oisann.. har jammen gått opp mange plasser totalt siden sist, nå ligger vi jo på 13. plass. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Hadde helt glemt dette jeg.. Men er nå oppe å gå igjen på jobblaptopen og får legge inn på gamemaskina når jeg kommer meg hjem i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 23. september 2005 Del Skrevet 23. september 2005 Sånn! Da installerte jeg programmet på nytt etter 1 års fravær. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå