insider Skrevet 2. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2004 woha synes egentlig mange av dem som var aktive har sluttet.. synd ... kom igjen og legg inn pule igjen ! Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 woha synes egentlig mange av dem som var aktive har sluttet.. synd ... kom igjen og legg inn pule igjen ! ja..kom igjen...la oss alle pule igjen... (sorry..men den skrivefeilen måtte mobbast litt ) Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. desember 2004 Del Skrevet 2. desember 2004 Jeg har fortsatt pulse oppe og gående jeg. Det var noe av det første jeg installerte når jeg formaterte pcn . Jeg har det fortsatt på den stasjonære og på den bærbare som jeg sitter på nå. Men joda, folk må jo ikke falle av, vi må jo bli nr1! Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 3. desember 2004 Del Skrevet 3. desember 2004 Ja, vi skal bli størst. Kansje vi kunne fått en liten rekruterings artikkel på forsiden her på hw.no Lenke til kommentar
martey Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 Vi er nødt og skaffe WC3 gamers.. dem trykker som bare F... om jeg ikke husker rett! dem har ca 300 tastetrykk i Minuttet! Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Ja, vi skal bli størst. Kansje vi kunne fått en liten rekruterings artikkel på forsiden her på hw.no Stemmer for den Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jepp, dette hadde vært fint. Jeg er fortsatt med, snart 2 mill tastetrykk nå Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Høh, lenge sidan eg har sjekka denne no. Over 1.2mill tastetrykk, jo. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Etter over en måneds fravær er jeg tilbake og er klar til å kjempe meg opp i Topp 10. 30 plass for HW og greier! Not bad. Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 (endret) Etter ei helg i skien, er jeg tilbake på tastaturet for å taste... Ser du meg ikke på lista sier du? Stemmer.. Går under nicket SilvrBlue.. Edit: Oh.. Snart 4 mill... Endret 13. desember 2004 av Caddy Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Ligger på 30.plass totalt nå, er vel brukbart det.. Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 (endret) Noen som har satt opp en sniffer og ser hva som blir sendt? om den kun teller antall tastetrykk, eller logger alle tegn? Evt titta hva som blir lagt i ram/logger Endret 14. desember 2004 av Shrike Lenke til kommentar
insider Skrevet 17. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 17. desember 2004 den logger ikke alle tegn .. fila som styrer prpgerammet er uansett like stor hvor mange tastetrykk du har.. og btw 350 mill har team hardware.no nå ! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Jeg har meldt meg av for lenge siden....ble så avhengig og syntes ikke det var noen vits... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 17. desember 2004 Del Skrevet 17. desember 2004 Hum, ser at jeg akkurat har passert 1 million tastetrykk. Lenke til kommentar
Gandax Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg vil gjerne være med på laget deres!! Håper det er noen som ser dette og svarer fort fordi jeg skal på Lan snart og der er det 9 gutter og ikke no internett. /Gandax Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 Jeg vil gjerne være med på laget deres!! Håper det er noen som ser dette og svarer fort fordi jeg skal på Lan snart og der er det 9 gutter og ikke no internett. /Gandax Det er ikke noe å spørre om? Bare å bli med, det. Hvordan står beskrevet på trådens førsteside. Lenke til kommentar
Gandax Skrevet 20. desember 2004 Del Skrevet 20. desember 2004 (endret) Jeg finner ikke hardware.no når jeg søker etter teams på whatpulse.no. Vet noen hvorfor? Og visste dere at man ikke kan spille enkelte spill med whatpulse oppe? For eksempel Icy tower 1.2 Som jeg ikke reklamerer ikke ta det sånn, jeg bare måtte nevne et fordi det funker med de fleste spill. Endret 20. desember 2004 av Gandax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå