hemo Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 går det ann å bestemme hvor ofte den skal "auto-pulse" ??? Høyreklikk på pulse-ikonet -> Program Settings -> Pulse Rate: Hour, Day, Manually Men er det nokon mogelegheit for å lesa ut statistikk for dette? Kor mykje per dag? Graf, kanskje? Lenke til kommentar
MRN Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Da må du logge deg inn på siden. Direktelink: http://dolphin.twistification.net/members/ Etter du har logga deg inn, så sier den vennlig ifra om du har logga deg inn. Klikk deg videre. Klikk på Homepage f.eks, og nederst på menyen har du en liten søkeboks. Søk etter brukernavnet ditt. En liste med matchene nick kommer opp. Klikk på brukernavnet ditt. På den siden vil du finne graf og litt statistikk om deg selv. Lenke til kommentar
camarat Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Aaah.. svarte!! Formaterte opp igjen maskina her på jobb, og så glemte jeg selvsagt å laste ned pulse et par dager!! Mange tastetrykk forsvant der gitt.. nesten litt trist Lenke til kommentar
hemo Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Her har eg laga ein graf over mine tastetrykk.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Her har eg laga ein graf over mine tastetrykk.. det er jo lurt å skrive hvor mange det er også da Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Det er fullt mulig å bruke PHP til å autogenerere grafer. Det avhenger selvsagt om pulse har et webapi tilgjengelig, slik TKC har. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Om det er populært å være på toppen...Bør man ikke regne med at folk jukser? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Jo. Det er derfor folk jukser så det rekker. Har ikke sett noe til det i hw.no-teamet, men på topp ti samlet sett er det alltid noen som jukser. Lenke til kommentar
Cerwell Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Fra jeg la det inn i går, til jeg avinstallerte i dag så var det lett å runde 1mill registrerte trykk. Hadde ikke hjerte til å laste dem opp Men det er kanskje noe kontroll på server siden? Lenke til kommentar
hemo Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Her har eg laga ein graf over mine tastetrykk.. det er jo lurt å skrive hvor mange det er også da Lurt er det sikkert, men eg har ingen interesse av å dela det med deg! Poenget var å visa at du kan laga deg graf, å sjå forskjelden. For min del er Puls noko eg nyttar for å kunne sjå variasjon i mengden tasting. Det er berre for morro eg gjer dette, og kun for min eigen del. Om eg jukser med plusing, så lurer eg bare meg sjølv... Frå Hå! Lenke til kommentar
insider Skrevet 16. november 2004 Forfatter Del Skrevet 16. november 2004 700k tastetrykk så er vi plass nr 40 og snart er jeg under plass nr 2000 yeah Har så langt bare kicket en fra teamet for juksing. Hvis flere så er det rett ut Lenke til kommentar
insider Skrevet 21. november 2004 Forfatter Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Får ta en liten opptatering på målet våres Norway vs Sweden å se hvordan det går der sist var det 367 millioner nå: 12 Sweden 2,085,103,064 13 Norway 1,714,458,832 er det 370 millioner .. altså vi taper bittelitt .. *opptatere forside* Endret 21. november 2004 av insider Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Forslag til meritter, EIE ALLE I PULSE! Skal nå snart pulse mine 350.000 tastetrykk.. har nesten glemt at jeg har pulse stående.. Vi tar nokk igjen sverige snart.. Er dem ganske aktive eller? Edit: grr, ser jeg ligger på 78 plass.. vil kommel lengre opp.. Edit2: wuhu, hoppa opp til 51. plass! Nei og nei, får ta kveld nå.. hl2 har skylda! Endret 21. november 2004 av ThaAndre Lenke til kommentar
Manx Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 Har så langt bare kicket en fra teamet for juksing. Hvis flere så er det rett ut Så da så jeg rett sist jeg var inne og tok en titt. Mente at det var en som hadde blitt borte Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 21. november 2004 Del Skrevet 21. november 2004 (endret) Jævlig bra, vi fyker jo oppover på lista 39. plass og greier. Rekrutter folkens Endret 21. november 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
insider Skrevet 22. november 2004 Forfatter Del Skrevet 22. november 2004 Vi tar nokk igjen sverige snart.. Er dem ganske aktive eller? Ja de er omtrent som norge.. tar nok en god stund før vi tar dem igjen Ja og kom igjen flere må joine teamet våres ! Og nå er teamet over 300 MILLIONER tastetrykk ! er en god del det Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 29. november 2004 Del Skrevet 29. november 2004 Plass 37. 385 medlemmer... Det går sakte men sikkert framover.. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 30. november 2004 Del Skrevet 30. november 2004 Nå har jeg fått instalert pulse igjen, så nå blir det mer trykking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå