Gå til innhold

Diskusjon.no Whatpulse Team


Anbefalte innlegg

Foreslår at alle sammen går amok på tastaturet i 10 minutter eller noe sånt. Skriv blablabla,uir guihe rghgaeugrogarhgoøeahrfuhear eller noe helt vilt. 50 linjer i notepad gir jo sikkert noen tusen poeng. Repeter prosedyren hver dag, og svenskene kommer til å ligge laangt under.

 

Men det er litt juks da :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel ikke juks så lenge du sitter å skriver :lløkfjljlaøksfjløkasjflklkjlijfsljhawfløauiw og ikke et program som kommer med den veloverveide settingen: ølakafll ljakllr, aofllkaslf lasjdfll sfllkski kje. :D

 

Går også å skrive med albuen f. eks. :rdfece4,lø.3ew.ø jjiuker4pol0+34932w4o0o932wpo0,kl,wes3lolp (går faktisk ann å logge av windows hvis man treffer riktige taster også)

 

Alt hjelper :w00t:

 

Edit: Skriveleif, men alt er med på å trekke opp så lenge det forlenger ordet å man ikke korter det ned :whistle:

Endret av MU26599
Lenke til kommentar
(går faktisk ann å logge av windows hvis man treffer riktige taster også)

hehe, det er Windows knappen + L, tror jeg

 

.... ellers sdalhbaskjfgsldgjhdklhglkajhgdkljagfdslkjgfjdsgajklsgdahfglskjhfakjlsgfalksgfdslgfalksfgkljshfdalkuwyerlkausghralkugsdlugaljsdfgaljgfsdljfgAPEjsdbfkjfgbslkjdfgkljhf

 

:p

Lenke til kommentar
(går faktisk ann å logge av windows hvis man treffer riktige taster også)

hehe, det er Windows knappen + L, tror jeg

yepp, det er det..

 

 

For min del, frtgoiåøphjgghjnyupåhgfvghopøåæ¨hgfghklkjhgklokjgfvgbhjkl,øjhgffghgyhjunhygyhhynjhjnhnjyhyujnhyjunhyjunfrtgrtfgyuji

frtgghjyuløpæåfgvthjunylfvgbhnjm

 

Det hadde albuen min å si idag.. :p

Lenke til kommentar

Nå er vi på 57. plass dere! Stå på da...

 

(fhrneoøgheøroijgø-sejrgoi-eahøghø-opæhgfø-bhæpGJnvhjuogpw<åeæoghpwåeojgnhuoepijfnhzruioprwoåjgpue90optgjneroøjserpknseoipgojømrghsepirtpigobvorønoh9pgns9pgbbvbmæpxtjhøgjdgø-bhørtdpjerzog-øzjdfh-gpjmøodsrhjezgnbøojeprgvbpsehpgøhjzpæehj) :p

Lenke til kommentar
Svenskene på 12 og oss på 13 plass, er jo bare ca. 350 000 000 millioner tastetrykk for å ta de igjen.

Hvis ikke det er et mål, så er det vel bare å legge inn årene. Synes det er en skam å ligge bak svenske faen. ;)

 

Edit: Er jo som å komme bak ifra med en ferrari å ta igjen en epa-traktor, og aldri komme forbi...

350 000 000 millioner? Blir ikke det 350 000 mrd?

Det er inn i granskauen mange tastetrykk. Innen vi har tatt igjen alle de tastetrykkene har vel jeg havnet paa gamlehjem... ;)

Sånn ser 350 000 000 000 mrd. ut. Du jobber ikke i DnB Nor? skulle gjerne ha overført noen penger mellom to kontoer som jeg har, hadde vært fint hvis du kunne gjøre det for meg. ;) Eller kanskje ikke hvis du skal fjerne noen nuller :D

:p

 

Azzo, det han skrev var jo 350 millioner millioner... Noe som skulle bli 350 000 (?) milliarder, siden det er 1000 millioner i 1 milliard...

Vel vel, uansett om 350 mill mill er 350 000 mrd eller ikke, var poenget at 350 millioner millioner er ekstremt mange tastetrykk. ;)

Lenke til kommentar

Så det vi skulle gjøre altså var:

 

'aåogjsare gjoaågpw'g pwjgær wpgjs æsj owjg wæøgjs'gpoåj åorgj 'rsåoj g såohj

rojsr gphijr' gosrj'h¨sårh'o j'råohjwa

åhjhpoejh eoåjh åohje

åoha'h oa

åprhk ahoj

akg aoghj æphjs¨'hj'åhojehøkanmh' aeojh aogja' hm'ojh34+0yu23 oy'2oyj p'4yoj 4'y opj3y'u a+0hå'je hoaej hya¨50+yåa 'yåojy a\0yti 34'tojaw4t a'w0iaw \0t y'wajytølwjt gr+'0hå34jym nwæhp0iey+¨'5ojynyæiyh5w

 

Eller noe?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...