Gå til innhold

Diskusjon.no Whatpulse Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen statistikk over hurtigst voksende teams i ankall keys? Har følelesen av at vi vokser noe enormt i forhold til de fleste andre. Hadde vært gøy å se i forhold til topp-tre :)

kan jo ta ut noen tall hver uke da eller 2 hver dag og se.

 

ja jeg og har følelsen at vi vokser enormt fort..

 

SirMaximus: hehe :)

Lenke til kommentar

Er det flere som har sett at vi ligger bak disse såkalte gode naboene våre?

 

Svenskene på 12 og oss på 13 plass, er jo bare ca. 350 000 000 millioner tastetrykk for å ta de igjen.

Hvis ikke det er et mål, så er det vel bare å legge inn årene. Synes det er en skam å ligge bak svenske faen. ;)

 

Edit: Er jo som å komme bak ifra med en ferrari å ta igjen en epa-traktor, og aldri komme forbi...

Endret av MU26599
Lenke til kommentar
Svenskene på 12 og oss på 13 plass, er jo bare ca. 350 000 000 millioner tastetrykk for å ta de igjen.

Hvis ikke det er et mål, så er det vel bare å legge inn årene. Synes det er en skam å ligge bak svenske faen. ;)

 

Edit: Er jo som å komme bak ifra med en ferrari å ta igjen en epa-traktor, og aldri komme forbi...

350 000 000 millioner? Blir ikke det 350 000 mrd?

Det er inn i granskauen mange tastetrykk. Innen vi har tatt igjen alle de tastetrykkene har vel jeg havnet paa gamlehjem... ;)

Endret av Jonnar
Lenke til kommentar
Svenskene på 12 og oss på 13 plass, er jo bare ca. 350 000 000 millioner tastetrykk for å ta de igjen.

Hvis ikke det er et mål, så er det vel bare å legge inn årene. Synes det er en skam å ligge bak svenske faen. ;)

 

Edit: Er jo som å komme bak ifra med en ferrari å ta igjen en epa-traktor, og aldri komme forbi...

350 000 000 millioner? Blir ikke det 350 000 mrd?

Det er inn i granskauen mange tastetrykk. Innen vi har tatt igjen alle de tastetrykkene har vel jeg havnet paa gamlehjem... ;)

Sånn ser 350 000 000 000 mrd. ut. Du jobber ikke i DnB Nor? skulle gjerne ha overført noen penger mellom to kontoer som jeg har, hadde vært fint hvis du kunne gjøre det for meg. ;) Eller kanskje ikke hvis du skal fjerne noen nuller :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...