Gå til innhold

Diskusjon.no Whatpulse Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den på første side av denne tråden? Den oppdateres såpass skjeldent at du egentlig ikke skal bry deg noe særlig om det.

heh ja.. har desverre ikke fått oppdatert så ofte, har veldig mye å gjøre fortiden

Jobb 06 - 17 Trene 4 ganger i uka osv.

 

skal prøve å få tyil en oppdatering snart, kan også hende jeg går tilbake til tekst format i memberlisten på forsiden.

 

*kicker Ruen2 fra teamet pga hack*

 

La også til Meritter: tenkte dette kunne være litt kult :)

 

Forslag til flere ?

Endret av insider
Lenke til kommentar

Project Updates:

 

It has been some time since the last update, but i have good news. First of all: I've just banned another 317 cheaters. Next to that i also added the possibility to change your country in the members section (everyone who sent me a mail about it: you can do it yourself now! ;))

 

And i saved the best news for the last: the Linux client is under active development, and will enter beta stages within a few weeks. I'm not sure yet when the final version will be available for download on the site, but i can assure you that you'll be pulsing with it this year.

 

NOTICE: Note that the maximum pulse amount is 16,777,215 keys. Any key more than that will not be recorded in the database. It's also dangerous to save up high amounts of keys, as the server is built for regular pulsing (every hour or every day), and is likely to break if you pulse, for example, every million keys.

 

-------------------------------------------------------------------------------------

 

kansje old news men kansje fint å vite at det er en linux klient som kommer snart :)

 

vi har også nå gått over 200 mill !

 

og kom igjen folkens ! Snakk litt her, denne tråden dør ut hvis vi ikke holder den oppe :p

 

Verv folk og Nye er velkommende :)

 

*oppdatert forside

Endret av insider
Lenke til kommentar

Neida, denne tråden dør ikke vettu ;) Har snart en million keys etter å ha vært med siden....; ja det står under her:

T3ddy is in 16995th place.

 

T3ddy has been a participant since 2004-08-19, and in that time has typed 710,554 keys in total.

This user last sent a pulse to this server on 2004-10-04 20:34:14.

T3ddy lives in Norway.

Lenke til kommentar

KULT! Jeg fant et easter egg i pulse :D Masse meldingsbokser som kom opp og måtte trykke "ok,ok,ok,ok" masse meldinger om hvordan han hadde det og noe. :D Kult! Noen andre som har funnet det? Vet ikke helt hva jeg gjorde, jeg bommet litt da jeg skulle trykke på en greie, så trippeltklikka jeg. Btw en av meldingene var "You've found an easter egg!" OK "Well i won't want to waste your time" OK "Husker ikke mer" Det var på slutten, var vel en 20 - 30 bokser.

 

EDIT: Prøvde å finne det igjen, og det var ganske lett å finne. Sikkert mange andre som har funnet det og. Screen:

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...