insider Skrevet 7. september 2004 Forfatter Del Skrevet 7. september 2004 ikke lenge før vi er oppe å snuser på plass nummer 100 nå vi er nummer 111 Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Nå som jeg ble medlem blir det fart i sakene vett Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Hvordan har det seg at noen har bidratt til teamet over det dobbelte av totale tastetrykk? Burde ikke totale tastetrykk være lik eller mer enn tastetrykk bidratt til hardware.no team ? Noen som vet hva dette kommer av? Lenke til kommentar
alexern Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 jeg joina i går, og la til 3200 i løpet av kvelden Lenke til kommentar
Moradi Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Dette må vel være et av de lammeste programmene ever... Hva med å starte et lag hvor vi teller antall skritt man tar hver dag Vi kan sikkert bli best i heila væla Sorry, men det blir for dumt. Keep up the bad work Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Dette må vel være et av de lammeste programmene ever... Hva med å starte et lag hvor vi teller antall skritt man tar hver dag Vi kan sikkert bli best i heila væla Sorry, men det blir for dumt. Keep up the bad work Du er dum sier du? Gidd å post slike unødvendige utsagn. Vis noen vil holde på med dette så er vel det greit. Programmet tar verken plass, eller cpu. Og man gjør bare akkurat det man pleier å gjøre.. Lenke til kommentar
insider Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 (endret) Hvordan har det seg at noen har bidratt til teamet over det dobbelte av totale tastetrykk? Burde ikke totale tastetrykk være lik eller mer enn tastetrykk bidratt til hardware.no team ? Noen som vet hva dette kommer av? Er noe rart som har skjedd så mange har fått slettet en del tastetrykk fra de totale tastetrykkene... mistet selv 800k Dette må vel være et av de lammeste programmene ever... Hva med å starte et .. bla bla bla bla Hva med å bare kutte ut slike poster ? Hvis du ikke liker noe så trenger du vel ikke komme med noe så helt usakelig. som m4rtin sier: Programmet tar verken plass, eller cpu. Og man gjør bare akkurat det man pleier å gjøre.. Har ikke funnet en ting som er negativt ved programmet! Endret 8. september 2004 av insider Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Har ikke funnet en ting som er negativt ved programmet! Man blir gjerne litt avhengig? Lenke til kommentar
insider Skrevet 8. september 2004 Forfatter Del Skrevet 8. september 2004 Har ikke funnet en ting som er negativt ved programmet! Man blir gjerne litt avhengig? ja det blir man Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hehe, indeed! Ble nesten litt frustrert naar jeg flyttet vekk fra pc'en min med Pulse installert paa og det tok lang tid foer jeg fikk installert Pulse paa denne... Avhengig som bare det... Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 Hehe, indeed! Ble nesten litt frustrert naar jeg flyttet vekk fra pc'en min med Pulse installert paa og det tok lang tid foer jeg fikk installert Pulse paa denne...Avhengig som bare det... hehe, helt frustrert hvis du detter ned en plass eller to?? er litt sånn "må-ha-det" program ja.. Lenke til kommentar
insider Skrevet 12. september 2004 Forfatter Del Skrevet 12. september 2004 nermer oss fort plass 100 nå plass 104 er vi på .. er vel på plas nr 100 innen neste uke Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Wheee, har vært med i ca 1mnd og har litt over 500'000 trykk hittil Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Blir fort noen trykk når man sitter å loker forann pc'n ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hvem kaller seg "Ruen2" på teamet og klarte å få 3,145,000 tastetrykk på 5 dager? Cheeeeat. Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Pulsa 70k tastetrykk nå nettopp Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Hvem kaller seg "Ruen2" på teamet og klarte å få 3,145,000 tastetrykk på 5 dager? Cheeeeat. Eller "space space space space space space space space space space space space space space space space space space space space space space space space space space space space space space space space space space space space space space space space space space space space space space space space space space space space space space" ganske lenge... Mulig han kjedet seg... Men cheat kan det jo også være... Lenke til kommentar
Portalol Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Pulsa 70k tastetrykk nå nettopp Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 12. september 2004 Del Skrevet 12. september 2004 Klart å karre meg inn på topp 100 endelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå