Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Da runda jeg 3 mill Lenke til kommentar
insider Skrevet 2. september 2004 Forfatter Del Skrevet 2. september 2004 Gratts awake ! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Gratts awake ! Hehe, takk. Du nærmer der 5 mill ser jeg Og vi rykker oppover på lista ser jeg, det er bra. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Uff, jeg driver og bare jobber så jeg sitter aldri på pc'n hjemme. Og når jeg har fri så bare har jeg det kult ute, prøve å få så mye ut av dagen som mulig. Så nå har jeg ganske lite tastetrykk hver dag, og går nedover på lista. Men jeg hjelper fortsatt til med noen tastetrykk, sånn at laget kommer lenger opp på lista. Hmm, kanskje en av disse dagene i helgen blir spilledag på pcn. Da blir det nok noen tastetrykk på meg ja. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Luere på hvilket program denne karen bruker? Hmm, rart Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 En blanding av et kjipt VB-program og litt juksing med cache-filen? Hater når sånne folk skal ødelegge. Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 Uff, jeg driver og bare jobber så jeg sitter aldri på pc'n hjemme. Og når jeg har fri så bare har jeg det kult ute, prøve å få så mye ut av dagen som mulig. Så nå har jeg ganske lite tastetrykk hver dag, og går nedover på lista. Men jeg hjelper fortsatt til med noen tastetrykk, sånn at laget kommer lenger opp på lista. Hmm, kanskje en av disse dagene i helgen blir spilledag på pcn. Da blir det nok noen tastetrykk på meg ja. Gjør som meg det, installere Pulse på jobb-maskina Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Ah, endelig igang med Pulse igjen. Har savnet det! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Luere på hvilket program denne karen bruker? Hmm, rart er han hivi ut fra teamet? Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Var han i teamet? :S Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Var han i teamet? :S hm..kanskje ikke.. Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. september 2004 Forfatter Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Nei han var ikke på teamet... men har er litt mistenksom ja 7 mill på 10 dager :\ og lurer på hvorfor jeg har mistet 800k på pulse siden.. hadde 5 mill trykk sammenlakt for en stund siden og bare 4,4 nå :\ Endret 5. september 2004 av insider Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 DOMO-KUN! men ja, han var nok ikke med, ellers hadde hele teamet vært litt høyere enn 57. plass.. Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Nei han var ikke på teamet... men har er litt mistenksom ja 7 mill på 10 dager :\ og lurer på hvorfor jeg har mistet 800k på pulse siden.. hadde 5 mill trykk sammenlakt for en stund siden og bare 4,4 nå :\ Maby they are asuming you are cheating ? Lenke til kommentar
Gone Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Samme skjedde meg. Hadde glemt å pulse på flere dager, og uploadet 200 000 samtidig, de ble fjernet igjen shortly. Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Hmm kanskje smart å pulse ofte da, og ikke samle opp for mange tastetrykk. Kjedelig å miste mange tastetrykk, som man har jobbet så hardt for å få. Lenke til kommentar
dim3 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 (endret) Skjønner ikke helt hva dere snakker om jeg.. Min pulser automatisk.. Den plser hver andre time eller no sånt.. Endret 5. september 2004 av dim3 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Rox0r! Topp 10, takket være LAN i helgen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 5. september 2004 Del Skrevet 5. september 2004 Skjønner ikke helt hva dere snakker om jeg.. Min pulser automatisk.. Den plser hver andre time eller no sånt.. Det går ann å slå av. Program settings --> Pulse rate --> I pulse the server manually Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå