insider Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 (endret) hvordan joiner jeg hw teamet, får det ikke til lest første posten ? står der.. For å bli med gjør dette: 1. Last ned Pulse 2. Legg det inn på din marskin. 3. Reistrer deg 4. Logg deg inn 5. Join Hardware.no Team: Din Account -> Teams -> Search/Join Team -> Search Team: Hardware.no -> Send -> Join 6. Finn igjen Pulse iconet som ligger i tray. Høyreklikk og gå inn på Account Settings og logg deg inn der. 7. Da er det bare å begyne å taste. Endret 26. juli 2004 av insider Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hvilken nytte har dette prosjektet? Hva er vitsen med at mine tastetrykk uploades til en server?? Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 Hvilken nytte har dette prosjektet? Hva er vitsen med at mine tastetrykk uploades til en server?? Det er gøy Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 hvor finner jeg "din account" da? har leta gjennom alt på dette pulse programmet Lenke til kommentar
insider Skrevet 26. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2004 hvor finner jeg "din account" da? har leta gjennom alt på dette pulse programmet http://dolphin.twistification.net/members/ log inn her såf inner du det Lenke til kommentar
insider Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Gratulere oss med teamplass 250 Gratulere også de som har kommet over 1 mill Lenke til kommentar
Keejay Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Dette så jo litt morsomt ut Joiner jeg også Lenke til kommentar
insider Skrevet 28. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2004 Velkommen til dere Lenke til kommentar
J@9 Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Måtte joine jeg også Så litt morsomt ut dette Lenke til kommentar
CPurcell Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Uff har begynte å jobbe og så har jeg vært på tur til tyskland i to dager nå. Det har gjort at jeg har falt noen plasser i lista. Må nok ta igjen litt når jeg kommer hjem, sitter på jobb nå. Hehe ganske kult dette her da, sitter på jobb og irriterer meg over alle tastetrykk jeg mister siden jeg skriver her og ikke hjemme. Håper det ikke er så altfor lenge til vi blir norges beste gruppe. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 28. juli 2004 Del Skrevet 28. juli 2004 Kommer ikke til aa faa tastetrykk paa evig lenge. Kanske jeg installerer Pulse senere, men det er jo liksom ikke min pc, saa vet ikke helt... Vi faar se den litt an, men mest sannsynlig kommer jeg til aa falle drastisk paa listen... Lenke til kommentar
insider Skrevet 30. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2004 blitt lite trykk på meg nå også,, hytte-tur, mye fint vær osv.. får håpe det blir kansje litt mer fremover Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 1. august 2004 Del Skrevet 1. august 2004 Da var jeg også medlem av teamet Lenke til kommentar
insider Skrevet 2. august 2004 Forfatter Del Skrevet 2. august 2004 (endret) begyner å dabbe av med folk som joiner nå.. kom igjen folkens ! Bli med ! Dette er GØY! Endret 2. august 2004 av insider Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 blir du litt blidere hvis jeg sier at jeg har 200.000 upulsede da? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 OMGWTF?!?!? Jeg reiser vekk i en måned, og jeg kommer tilbake til 45 plass? Sux0r til 1000! Fra nå av skjer alle lekser på pc, eg SKAL tilbake på topp 10 tar jeg dette for alvorlig? neeeiiiidda Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Uff har begynte å jobbe og så har jeg vært på tur til tyskland i to dager nå. Det har gjort at jeg har falt noen plasser i lista. Må nok ta igjen litt når jeg kommer hjem, sitter på jobb nå. Hehe ganske kult dette her da, sitter på jobb og irriterer meg over alle tastetrykk jeg mister siden jeg skriver her og ikke hjemme. Håper det ikke er så altfor lenge til vi blir norges beste gruppe. innstaler pulse på den pcen du sitter på da vel, og logg på med din bruker Lenke til kommentar
el_ninoz Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 (endret) ***stor feil*** Endret 5. august 2004 av el_ninoz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå