Gå til innhold

Diskusjon.no Whatpulse Team


Anbefalte innlegg

hvordan joiner jeg hw teamet, får det ikke til

lest første posten ? står der..

 

For å bli med gjør dette:
1. Last ned Pulse
2. Legg det inn på din marskin.
3. Reistrer deg
4. Logg deg inn
5. Join Hardware.no Team: Din Account -> Teams -> Search/Join Team -> Search Team: Hardware.no -> Send -> Join
6. Finn igjen Pulse iconet som ligger i tray. Høyreklikk og gå inn på Account Settings og logg deg inn der. 
7. Da er det bare å begyne å taste.

Endret av insider
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uff har begynte å jobbe og så har jeg vært på tur til tyskland i to dager nå. Det har gjort at jeg har falt noen plasser i lista. Må nok ta igjen litt når jeg kommer hjem, sitter på jobb nå.

 

Hehe ganske kult dette her da, sitter på jobb og irriterer meg over alle tastetrykk jeg mister siden jeg skriver her og ikke hjemme. Håper det ikke er så altfor lenge til vi blir norges beste gruppe. :yes:

Lenke til kommentar
Uff har begynte å jobbe og så har jeg vært på tur til tyskland i to dager nå. Det har gjort at jeg har falt noen plasser i lista. Må nok ta igjen litt når jeg kommer hjem, sitter på jobb nå.

 

Hehe ganske kult dette her da, sitter på jobb og irriterer meg over alle tastetrykk jeg mister siden jeg skriver her og ikke hjemme. Håper det ikke er så altfor lenge til vi blir norges beste gruppe. :yes:

innstaler pulse på den pcen du sitter på da vel, og logg på med din bruker :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...