Gå til innhold

Diskusjon.no Whatpulse Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil aller helst la topic være som det er. Hvis ikke bør ikke vi bruke begin.no, siden veldig få vet om den. "Det store Hardware-nettverkets pulse-team" er bedre, IMHO.

Begin.no er uansett ikke lansert ordentlig enda slik den er ment å bli, en sammlingspunkt for alle søstersidene i hardware.no, så den idèen tror jeg egentlig man bare kan droppe.

Lenke til kommentar
Edit: Og der fant jeg ut hvordan man kan simulere tastetrykk. Det betyr at jeg kan slå dere alle sammen, og få teamet til tops! Skal vi jukse litt, eller blir det for feigt? :p

Juksing er niks problem med en så dårlig klient som pulse er, og det å kunne klare å skaffe seg et par millioner tastetrykk på en dag er null problem.

 

...men siden juksing er noe som ødelegger for hele tjenesten gjør ikke jeg det, og håper på at ikke du gjør det. ;)

Lenke til kommentar
Edit: Og der fant jeg ut hvordan man kan simulere tastetrykk. Det betyr at jeg kan slå dere alle sammen, og få teamet til tops! Skal vi jukse litt, eller blir det for feigt? :p

Juksing er niks problem med en så dårlig klient som pulse er, og det å kunne klare å skaffe seg et par millioner tastetrykk på en dag er null problem.

 

...men siden juksing er noe som ødelegger for hele tjenesten gjør ikke jeg det, og håper på at ikke du gjør det. ;)

Jeg hiver ut hvis folk som har utenkelig mye tastetrykk om dagen...

Please ikke juks, ødelegger hele teamet på den måten..

Lenke til kommentar

Seriøst, jeg bare kødda..

 

Edit:

Juksing er niks problem med en så dårlig klient som pulse er, og det å kunne klare å skaffe seg et par millioner tastetrykk på en dag er null problem.

Det er ikke til å ungå. Pulse for tastetrykk fra windows (siden det er os'et) Med vb kan man styre windows, og gi tastetrykk til hvilket som helst program.

Endret av Jonas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...