Lacim Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Så hva skal vi kalle denne topicen ? Det store Hardware Norge-nettverket Pulse team Det store Hardware.no-nettverket Pulse team Det store Hardware-nettverket Pulse team Det store Begin.no Pulse team Topic om nevn her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=272189 "Det store" høres merkelig ut. Jeg foreslår Begin.no Pulse Team Lenke til kommentar
insider Skrevet 21. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2004 ja kan være enig i det, men sikkert ikke alt for mange som vet at begin.no er en samlebetenglese på forumet. Vill ha noen flere synspunkter før jeg skifter topic til det som skal bli det emnefeltet som blir det endelige. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 21. juli 2004 Del Skrevet 21. juli 2004 Vil aller helst la topic være som det er. Hvis ikke bør ikke vi bruke begin.no, siden veldig få vet om den. "Det store Hardware-nettverkets pulse-team" er bedre, IMHO. Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Forslag: Hva med å legge ut dato sammen med bildet av lista sånn at vi ser når det ble oppdatert sist? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Vil aller helst la topic være som det er. Hvis ikke bør ikke vi bruke begin.no, siden veldig få vet om den. "Det store Hardware-nettverkets pulse-team" er bedre, IMHO. Begin.no er uansett ikke lansert ordentlig enda slik den er ment å bli, en sammlingspunkt for alle søstersidene i hardware.no, så den idèen tror jeg egentlig man bare kan droppe. Lenke til kommentar
insider Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Forslag: Hva med å legge ut dato sammen med bildet av lista sånn at vi ser når det ble oppdatert sist? ja kan gjøre det, skal også oppdatere i dag, begyner å bli en stund siden Lenke til kommentar
insider Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 Oppdatert forside.. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 Da foreslår jeg "Hardware.no Pulse Team" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 22. juli 2004 Del Skrevet 22. juli 2004 @Insider: Kan du forandre "statestikk" til "statistikk" ? Lenke til kommentar
insider Skrevet 22. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2004 @Insider: Kan du forandre "statestikk" til "statistikk" ? meg og rettskirving Ja jeg kan det Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 (endret) Der var jeg medlem! Edit: Og der fant jeg ut hvordan man kan simulere tastetrykk. Det betyr at jeg kan slå dere alle sammen, og få teamet til tops! Skal vi jukse litt, eller blir det for feigt? Endret 23. juli 2004 av Jonas Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 hva heter norges største team da? Lenke til kommentar
insider Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 vet ikke helt hva norges største team er.. noen som vet/kan finne ut ? (lurer litt på det selv) Vi skal hvertfall bli store og klatre langt opp på team statsen Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Edit: Og der fant jeg ut hvordan man kan simulere tastetrykk. Det betyr at jeg kan slå dere alle sammen, og få teamet til tops! Skal vi jukse litt, eller blir det for feigt? Juksing er niks problem med en så dårlig klient som pulse er, og det å kunne klare å skaffe seg et par millioner tastetrykk på en dag er null problem. ...men siden juksing er noe som ødelegger for hele tjenesten gjør ikke jeg det, og håper på at ikke du gjør det. Lenke til kommentar
insider Skrevet 24. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2004 Edit: Og der fant jeg ut hvordan man kan simulere tastetrykk. Det betyr at jeg kan slå dere alle sammen, og få teamet til tops! Skal vi jukse litt, eller blir det for feigt? Juksing er niks problem med en så dårlig klient som pulse er, og det å kunne klare å skaffe seg et par millioner tastetrykk på en dag er null problem. ...men siden juksing er noe som ødelegger for hele tjenesten gjør ikke jeg det, og håper på at ikke du gjør det. Jeg hiver ut hvis folk som har utenkelig mye tastetrykk om dagen... Please ikke juks, ødelegger hele teamet på den måten.. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 (endret) Seriøst, jeg bare kødda.. Edit: Juksing er niks problem med en så dårlig klient som pulse er, og det å kunne klare å skaffe seg et par millioner tastetrykk på en dag er null problem. Det er ikke til å ungå. Pulse for tastetrykk fra windows (siden det er os'et) Med vb kan man styre windows, og gi tastetrykk til hvilket som helst program. Endret 24. juli 2004 av Jonas Lenke til kommentar
srbz Skrevet 24. juli 2004 Del Skrevet 24. juli 2004 Tror det bildet der er litt stort i forhold til max.grensen du Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 er sikkert mulig å lage en liten java applet og, som står å putter, å taster bare helt randome bokstaver i en .txt fil konstant... Går sikkert det og, men de blir så dårlig gjort.. Lenke til kommentar
insider Skrevet 25. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2004 Teamet er snart nede på plass 250 nå Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 26. juli 2004 Del Skrevet 26. juli 2004 hvordan joiner jeg hw teamet, får det ikke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå