trn100 Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Hmmm..... Hele vitsen med dette er å trykke på tastar? Lenke til kommentar
insider Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Hmmm..... Hele vitsen med dette er å trykke på tastar? jepp helt riktig Lenke til kommentar
eln Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg stiger stadig på rankingen. Kan ikke du ta en pause fra tastaturet ett par dager insider? Lenke til kommentar
enden Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Det er da ikke vits i å snakke spill. Sett dere å skriv et brev så skal dere se bra statistikk Personlig trykker jeg fort inn 20.000 mens jeg jobber litt med en artikkel. Fant forresten et easter egg: høyreklikk --> aboud --> dobbeltklikk copyrightsetninen Redigerte forresten inn meg selv i lista her om dagen og glemte å si fra Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Fant forresten et easter egg: høyreklikk --> aboud --> dobbeltklikk copyrightsetninen HAH! Konge Jeg kan også anbefale at hvis du leser en lang artikkel eller lignende at du bruker piltastene, og å slutte å bruke musen helt! Alt + tab, space, alt + f4, windows + d osv tjener du bra på etterhvert! Happy Tasting Lenke til kommentar
insider Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Jeg stiger stadig på rankingen. Kan ikke du ta en pause fra tastaturet ett par dager insider? har ikke pulsa siden 21-6-2004 - samler opp *håper ikke pcen klikker eller noe slikt* Morro det eateregget Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 har ikke pulsa siden 21-6-2004 - samler opp *håper ikke pcen klikker eller noe slikt* Morro det eateregget Det du må gjøre er å vente til noen har kommet forbi deg, også fliser du forbi de med 500 000 tastetrykk Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg hr nesten gitt opp måter å sammle trykk på. MSN er fylt til randen med idioter jeg ikke ville kommunisert med (ikke at det er mulig å kommunisere med den gjengen aper) IRC skriver jeg ikke så mye, og mange trykk kommer det ikke ut av CS. Og jeg skiver ikke akkurat så veeeeeldig mye på forumet heller Klart å kave meg opp på 35. plass elleer noe sånt på 2 uker Lenke til kommentar
Term Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Slenger meg med jeg og når jeg er ferdig på jobb. Funny business Lenke til kommentar
insider Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 Velkommen Term Pulset 353k her nå, turte ikke spare noe mer Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Damn... Flink å spare. Sparer bare rundt 20k før jeg Pulser. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 ijepp nå har jeg og joinet Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hey insider...hva med å ha en slags statistikk over de 100\50 beste, som viser hvor mye de har steget, når de vill passere de ovenfor osv osv... Finnes en slik statistikk på Seti@Home som jeg pleide å titte på (stoppa for lenge siden å da..) Hadde vært litt artig å se om det var noen super pulsere i gruppen vår. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hmmm. Kjedelig. Ingen Linux klient... Taper en good del trykk ifra meg da. Jeg elsker å skrive mailer, laaaange mailer Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Hey insider...hva med å ha en slags statistikk over de 100\50 beste, som viser hvor mye de har steget, når de vill passere de ovenfor osv osv... Finnes en slik statistikk på Seti@Home som jeg pleide å titte på (stoppa for lenge siden å da..) Hadde vært litt artig å se om det var noen super pulsere i gruppen vår. *Host* "24 StefanGutten 353,260" på 10 dager Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Må du ikke prøve å skryte av deg noen dager her (Det er 15 inkl. i dag) Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Må du ikke prøve å skryte av deg noen dager her (Det er 15 inkl. i dag) Var ikke jeg på hytten i 6 dager, kanskje? Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 skal si det er vanskelig å stige i rekkene assa, selv om jeg jobber på en IT-avdelig så øker antall tastetrykk alt for sakte, kansje jeg skal legge inn pulse på alle maskinene her på huset, det er ca. 500 brukere, da tror jeg at jeg ville fått en del flere trykk. men da hadde jeg vell blitt Bannet fra hele Pulse opplegget. Epz. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 kansje jeg skal legge inn pulse på alle maskinene her på huset, det er ca. 500 brukere, da tror jeg at jeg ville fått en del flere trykk. men da hadde jeg vell blitt Bannet fra hele Pulse opplegget. Det er korrekt. Det er juks og bedrageri, og straffes med opp til 5 år i fengsel og kastrering.. Men for all del, sett igang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå