Gå til innhold

Diskusjon.no Whatpulse Team

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er da ikke vits i å snakke spill. Sett dere å skriv et brev så skal dere se bra statistikk :) Personlig trykker jeg fort inn 20.000 mens jeg jobber litt med en artikkel.

Fant forresten et easter egg: høyreklikk --> aboud --> dobbeltklikk copyrightsetninen :)

Redigerte forresten inn meg selv i lista her om dagen og glemte å si fra :p

Lenke til kommentar
Fant forresten et easter egg: høyreklikk --> aboud --> dobbeltklikk copyrightsetninen :)

HAH! Konge :D

Jeg kan også anbefale at hvis du leser en lang artikkel eller lignende at du bruker piltastene, og å slutte å bruke musen helt! Alt + tab, space, alt + f4, windows + d osv tjener du bra på etterhvert!

Happy Tasting

Lenke til kommentar

Jeg hr nesten gitt opp måter å sammle trykk på.

MSN er fylt til randen med idioter jeg ikke ville kommunisert med (ikke at det er mulig å kommunisere med den gjengen aper)

IRC skriver jeg ikke så mye, og mange trykk kommer det ikke ut av CS.

Og jeg skiver ikke akkurat så veeeeeldig mye på forumet heller :p Klart å kave meg opp på 35. plass elleer noe sånt på 2 uker :p

Lenke til kommentar

Hey insider...hva med å ha en slags statistikk over de 100\50 beste, som viser hvor mye de har steget, når de vill passere de ovenfor osv osv...

Finnes en slik statistikk på Seti@Home som jeg pleide å titte på (stoppa for lenge siden å da..)

Hadde vært litt artig å se om det var noen super pulsere i gruppen vår.

Lenke til kommentar
Hey insider...hva med å ha en slags statistikk over de 100\50 beste, som viser hvor mye de har steget, når de vill passere de ovenfor osv osv...

Finnes en slik statistikk på Seti@Home som jeg pleide å titte på (stoppa for lenge siden å da..)

Hadde vært litt artig å se om det var noen super pulsere i gruppen vår.

*Host*

"24 StefanGutten 353,260" på 10 dager

Lenke til kommentar

skal si det er vanskelig å stige i rekkene assa, selv om jeg jobber på en IT-avdelig så øker antall tastetrykk alt for sakte, kansje jeg skal legge inn pulse på alle maskinene her på huset, det er ca. 500 brukere, da tror jeg at jeg ville fått en del flere trykk. men da hadde jeg vell blitt Bannet fra hele Pulse opplegget.

Epz.

Lenke til kommentar
kansje jeg skal legge inn pulse på alle maskinene her på huset, det er ca. 500 brukere, da tror jeg at jeg ville fått en del flere trykk. men da hadde jeg vell blitt Bannet fra hele Pulse opplegget.

Det er korrekt. Det er juks og bedrageri, og straffes med opp til 5 år i fengsel og kastrering.. :ermm: Men for all del, sett igang ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...