insider Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 Ser ut som siden er nede ja... igjen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Så teit! Jeg har 11000 som venter på å bli pulset.... Ustabil side, må jeg si.. Lenke til kommentar
insider Skrevet 19. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2004 veldig mye nede i det siste ja, var nede i går også. Når jeg startet med dette her så var den dønn stabil og oppe hele tiden. Rart. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 19. juni 2004 Del Skrevet 19. juni 2004 Ser ikke ut som om den kommer oppe igjen :/ Jeg har 15 000 trykk å pulse Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 ^^paiNe^^ har joinet hardware.no teamet Lenke til kommentar
insider Skrevet 20. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2004 Og til alle de som ikke har merket det så er siden oppe igjen nå ! Velkommen til de nye Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Noen her som nevnte at Pulse ikke la merke til museklikk , men det gjør den!! Satt og surfa litt og bare klikka, allikevell fikk jeg inn klikk... Vel, det er nå er det er morro å sitte foran et tekst-basert spill...der du bare sitter og trykker... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Noen her som nevnte at Pulse ikke la merke til museklikk , men det gjør den!! Nei. Lenke til kommentar
Micromus Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Brukte pulse i den VK1 tiden... Bare synd for oss som nå har pc'er som ikke er koblet direkte til internett og med ganske store begrensninger som gjør utfoldelse utenfor word og outlook vanskelig :\ Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Derja, der er jeg også med... tror ikke dette blir no varig gøy, men hva gjør man ikke for fellesskapet? (oi, 110 nye strokes!) (oi, 126...) dette er gøøøyyyy.... Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Har gått opp 50 plasser. Er rimelig imponert over meg selv! Ellers må jeg ærlig innrymme at jeg stadig sjekker hvor mange keystrokes jeg har trykket Vel, det gjør ikke at jeg skriver mer, men bare litt mer bevisst over hvor mange ord jeg skriver i løpet av timer, minutter eller dager. Lenke til kommentar
insider Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Blir lite tastetrykk på meg om dagen - jobber 12 timers skift og sover 10 timer så er det bare 2 timer igjen til pc trykking. Edit: leif Endret 22. juni 2004 av insider Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NN7wWQ Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Føler press på å skrive mest mulig, etter å ha blitt med på laget =) Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Da er jeg også en offisiel medlem av hardware teamet! Dette skal bli digg, lurer på om jeg skal lage et program som automatisk trykker på taster om natten... Tja... vet ikke om det er lovlig, da. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Da er jeg også en offisiel medlem av hardware teamet! Dette skal bli digg, lurer på om jeg skal lage et program som automatisk trykker på taster om natten... Tja... vet ikke om det er lovlig, da. Glem det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå