insider Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) - Hva er WhatPulse egentlig? Ja de har en fancy webside med masse stats og masse brukere, med mange menesker lurer fortsatt på hva Whatpulse egentlig er. Denne siden prøver å forkarer deg litt mer om akuratt hva dette er, en simpel tasteteller. Hensikten med Whatpulse er simpelten og same statistikk om din computes adferd. Noen menesker (som meg) bruker det til å fastsette hvor mye jeg bruker og er på PC-en min, som hvor mange tastetrykk og hvor langt jeg flytter musa mens jeg spiller for eksempel. Whatpulse teller tastetrykk, museklikk og hvor langt du flytter musa. - Men hvordan fungerer det ? WhatPulse opens a so-called "keyhook" when it's booted, which listens to incoming Windows messages about the keyboard, the keyhook sends these messages to the program itself, and the program first determines if the key pressed is a proper key (Every standard keyboards' keys are counted) and then simply does PreviousKeyCount + 1. Pulsing: Når du "pulser" sender du dine tastetrykk i whatpulse programmet til servern sammen med resten av infomasjoen om din account. Da kan servern avgjøre hva de skal gjøre med dine tatetrykk. Hvis "pulsen" går som planelakt vil clienten sette tastetrykkene dine til 0 og dine gamle tastetrykk er addet til din profil i server databasen. Og for alle dere som tenker: "oeh mi god a keylogger, no way!", Whatpulse er ikke og vil aldrig bli noen keylogger, det samler bare dine tastetrykk som du taster og bare de. (see Privacy Policy) NB: Du burde ikke bruke en profil til mer en en pc, dette vil ende med problemer med å få pulset. - Så hvorfor skal jeg være med? Jeg synes det hvertfall er litt morro å se hvor mye jeg taster på en dag og sammelign dette med andre, sammenligne spill og se hva du får mest tastetrykk, museklikk og musedistangse på. Ha konkuranser med venner og se hvor mye jeg taster mens man spiller. Men mest bare for morroskyld. La oss se hvor mye vi her på forumet klarter å trykke/klikke om dagen ! - Diskusjon.no WhatPulse team Har laget et nytt team for alle oss her på diskusjon.no forumene og alle våres venner på Whatpulse siden Dolphin Project gikk under 11/01-2007. Håper så mange som mulig lager en ny accout og joiner oss igjen på det nye og forbedrede pulse teamet. Alle nye er også velkommende! (skal prøve og oppdatere siden litt oftere en før også ) - Dette ser interesant ut. Hvordan joiner jeg? Her er en liten walktrough: 1. Last ned WhatPulse: nyeste versjon er anbefalt 2. Instaler WhatPulse 3. Registrer deg 4. Trykk på aktiveringslinken du får på epost. 5. Logg deg inn 6. Join Diskusjon.no Team: » Teams » Join a team » Tast inn: diskusjon.no » Søk » Join Team 7. Finn igjen WhatPulse iconet som ligger i tray. Høyreklikk og gå inn på: [ Account » Your accout info ] og logg deg inn der. 8. Nå er det bare å taste og klikke i vei, Hurra ! Download: -Version 1.7 (589KB) -Version 1.2 (928K) - Version 1.2 (32bit) (199K) - Version 1.2 (64bit) (199K) - Setup script (2.4K) NB: Er en fordel og gjøre så programmet startes opp i oppstart. Gjør dette vel å gå høyreklikke på programmet i tray og finne "Program settings" og klikke av "Launch at Windows Startup" - Linker » Forums » Downloads » Knowledge Base » Contact - News WhatPulse for Windows 1.7 We're proud to (finally) present WhatPulse for Windows 1.7 to the world. Windows 7 has issues with version 1.6 and below, it is possible for WhatPulse to suddenly stop counting. (usually under high load of the computer). We're glad to say that these problems have been solved in 1.7 and recommend everyone using Windows 7 to upgrade. Windows 7 support is not the only change, here's a small list: - New communication protocol WhatPulse now communicates with the website over HTTP, which means a lot less hassle to get it working from a secured network. (proxies understand the pulses) - Portable mode There is now a portable mode setting available in the preferences window. Enabling this will allow WhatPulse to run from a USB disk or other portable media. This makes it easy to take WhatPulse with you. - Key Frequencies image generator. It is now possible to send your key frequencies to the website and have it create an image out of it. An example can be found here: http://bit.ly/cXF7dL. The images will be presented on the website better in the near future. - Others There's a new setup wizard. Several bugfixes with large distance increases seen when using RDP. Several other bugfixes: http://bit.ly/bDh7Dz - Facebook application You can now show off your statistics on your Facebook profile! Thanks to c-smith, you can now find a WhatPulse application here: http://apps.facebook.com/whatpulseapp/ For questions or additions, use the forums - Statistikk Team Tastetrykk: 324,115,613 Team Musetrykk: 130,044,087 - Diskusjon.no currently has 100 members, and counting. We have typed 324,115,613 keys and clicked 130,044,087 times alltogether. Our team holds 0.08% percent of all the teams/users of this project. - Project WhatPulse has 166,188 active members, which have typed 409,816,170,729 keys, have clicked 158,133,245,043 times and moved their mouse 22,295,459 miles. This is an average of 2,465,979 keys, 951,532 clicks and 134 miles per user. We have 11023 teams and 86048 team-members. We have 40,612,999 recorded pulses, of which _ARAGORN_ has pulsed the highest keycount so far - which was 320,125,646 (pulsed on 2010-11-10 04:39:54) - » Diskusjon.no Team - » Overall - » Users - » Teams - » Countries Project Dolphin: R.I.P Team Hardware.no Tastetrykk: 1,520,180,787 Medlemmer: 719 Endret 21. juni 2011 av insider Lenke til kommentar
jokki Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Noen premier? må prøves ut, er med jeg Lenke til kommentar
insider Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Noen premier? hehe, tror det desverre ikke er det Har 20000 trykk som venter på å bli uploadet... Endret 17. juni 2004 av insider Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Erm, hvordan vet vi at dette ikke registrerer kortkoder og passord og uploader dem? Lenke til kommentar
insider Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Det har jeg ikke tengt på, Men de har over 35000 brukere så tror det ikke er noe svindel ute å går. Tror det er et gnaske seriøst. Endret 1. juni 2004 av insider Lenke til kommentar
sim Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Dette er jo egentlig et veldig gammelt prosjekt. Kjekt i ei uke, etter det "kjeeeeeeeeedelig" Lenke til kommentar
insider Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Prosjektet er fra tidlig 2002. Så det er gangske gammelt ja. Er ikke akuratt noe du driver med lissom - har det bare som et programm i bakgrunnen som sjekkes en gang om dagen. Endret 1. juni 2004 av insider Lenke til kommentar
Blib Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Meh, joina jeg. Men tviler på at kommer til å gidde fortsette. Skulle MEGET gjerne sett "trykk per dag" og en helt utrolig stor mengde ellers med info. Alt for simpelt altså Lenke til kommentar
insider Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Kan se trykk pr dag inne på siden din hvis du lar den uploade en gnag om dagen. Er ganske simpelt ellers - er et nesten likt program som heter project fred - der er det også med museklikk og hvor langt du kjører musa på en dag. Lenke til kommentar
insider Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Da var vi hele 3 medlemmer Insider Blib Jokki Hardware.no - Keys: 306,511 Members: 3 Edit: Rettet på navn Endret 3. juni 2004 av insider Lenke til kommentar
jokki Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 jokki takk forresten er vi 4 nå, libbe har joinet Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Hihi. Laster den ned nå. Virket morsomt, men er litt bekymret for passord, though... EDIT: Da var jeg og med Endret 3. juni 2004 av CobraM Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Synes det var usedvanlig liten aktivitet. Det er faktisk gøy det her. "Bli med'a" Endret 3. juni 2004 av CobraM Lenke til kommentar
insider Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Er jo hele 7 stk nå - kommer seg ! 1 insider 2 Blib 3 Libbe 4 jokki 5 Kriss 6 CobraM 7 Indianer Edit: La til dette i 1 innlegg - oppdaterer der hvis nye medlemmer kommer Endret 3. juni 2004 av insider Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jeg har vervet to av de andre. Er ikke så farlig om den ene ikke er fra hardware.no Lenke til kommentar
insider Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Nesh da alle er velkommende ! Prøve å bli en gjeng ! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hihi. Skal vi sette et mål? Jeg foreslår å bli Norges største team. Det er langt i fra lett, men heller ikke umulig. Lenke til kommentar
insider Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Vet du hvor mange vi må være for å få til det ? Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Nei. Jeg prøver å trykke på "Norway", men siden virker ikke. Lenke til kommentar
insider Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Ser ikke ut som det fungerer her heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå