Torjus Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Akvarie-vannet mitt er min rus :!: Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 knips, coca, av og til syre, absint, poppers, pot og lcd Alkohol er for pingler Lenke til kommentar
bkak Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Nok en LCD-bruker! Bruker du poppers i partysammenheng, eller til privat bruk (aka som muskelavslappende for en spesiell type "fest")? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Var avhold helt til jeg begynte på VK1 og da tenkte jeg det var ok for meg å begynne med stuff. Synes egentlig lite om folk under 17-18 som drikker/snuser/røyker o.l. Holder meg unna alt utenom snus, men holder på å slutte. Drikker vel litt også, men kan telle på to hender hvor mange ganger jeg har vært på flasken. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hvorfor er det såpass mange som er så febrilsk imot rus? Er ikke glad i at folk driver med skikkelig fylle ller misbruk, men hvorfor i all verden rakker du ned på folk under 18 som nyter rusmidler? Er 18 denne magiske grensen der alt plutselig er greit? Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Nok en LCD-bruker! Bruker du poppers i partysammenheng, eller til privat bruk (aka som muskelavslappende for en spesiell type "fest")? Hehe, bare kødda med det ovenfor, går stort sett kun i alkohol, men hender vi tar poppers på fest, jeg bruker det ikke som analavslappende homsemiddel som det kan misforstås for å være. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Noen som vil forklare meg hva "poppers" er? Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 En tidligere hjertemedisin som utvider blodårene og gjør deg "høy" i en begrenset periode på 2-5 min. For min del har jeg kun luktet litt på "blue boy" som er lovelig i norge. _Tror_ ikke det er skadelig, og er ganske morro... Det er liksom så kortvarig og kontrollert. I homofile miljøer brukes ofte andre typer poppers som ett sex middel, da noen av dem kan ha en muskelavslappende (analavslappende) og opphisselses effekt Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hmms. Blue boy? Lightergass av noe slag? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Noen som vil forklare meg hva "poppers" er? Noob!!! Bare skøyer. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Det er også en ting å være noob i. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Piker, vin og sang. Øl inkludert. Gjerne en snus når det er på tide å gå hjem fra en fuktig aften. Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hmms. Blue boy? Lightergass av noe slag? nei, er du gal, da hadde jeg ikke sittet her... Tidligere hjertemedisin som sagt www.epoppers.com Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Whatever floats your boat, I guess. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Heroin, anfetamin, bønne, cocktail og uhm.. Jeg er så dårlig på det her. Vel, ærlig talt; ingenting. Personlig synes jeg det ser latterlig ut å snuse. Hva er digg med tobakk i overleppa? Jeg ser ingen annen grunn enn å være "kul". Velvel, folk som går på tyngre narkotikum enn Alkohol har jeg dessverre liten respekt for. Ikke spør hvorfor, slik er det bare. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Jepp, vi snuser fordi det er kult. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Er 18 denne magiske grensen der alt plutselig er greit? Nei ikke alt. For all del; spis, drikk og røyk alt som kan kjøpes ... lovlig. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Men du har fremdeles liten respekt for meg da, siden jeg er under 18 og drikker? Det tror jeg ikke noe på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Men du har fremdeles liten respekt for meg da, siden jeg er under 18 og drikker? Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Javel. Og om ikke denne loven om at folk under 18 ikke har lov til å drikke alkohol hadde vært tilstede da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå