Mira Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Øl, øl og mere øl! Og så røyker jeg 20 om dagen (huff ) Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hmm.... Snus, Røyk (en gang i blant, litt for ofte ), Alkohol, og andre ting har gått gjennom systemet, om jeg så ikke liker å si det... Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Koffein regner jeg ikke som rusmiddel... bruker vel det også da Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Nada. Kanskje en øl eller to i halvåret.. Så du er altså et par pils i året fra være avholdsmann? Nå ble jeg nyskjerrig, hva skal egentlig til for at du tyller i deg din årlige pils? Julekveld? Grilling på stranda? Selv bruker jeg snus og drikker øl. Edit: typo. Endret 2. juni 2004 av jephque Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Vann, og når jeg føler meg helt vill tar jeg et glass melk.... Lenke til kommentar
tøs Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Alkohol i mange variasjoner, som feks Jëger, bayer osv... Nicotin i form av sigaretter og snus.. Jeg lever et sundt liv..(?) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Cider Av ikke-kvalifisert-som-rusmidler bruker jeg cola. Det hender også at jeg blir litt små-schwimmel hvis jeg tar to paracet på tom mage når hodet mitt holder på å sprenge Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Feit musikk. Og den rød mixen jeg røyka på morgenen i dag, er liksom vant til Prince.. haha Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Nada. Kanskje en øl eller to i halvåret.. Så du er altså et par pils i året fra være avholdsmann? Nå ble jeg nyskjerrig, hva skal egentlig til for at du tyller i deg til årlige pils? Julekveld? Grilling på stranda? Som oftest bursdager hos et par venner av meg, og kanskje et par pils på nyttårsaften. Det er godt over et år siden jeg har vært noe mer enn brisen, og jeg savner det absolutt ikke. Lenke til kommentar
russlebiff Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hm.. Koffeinpiller, kaffe, røyk, sobril, vival, pepper, alkohol, div.. Lenke til kommentar
Oropher Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Tobakk, snublebrus og det som verre er. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Er vel kun King Alcohol der går i her i huset og litt røyk. Eller så er det ikke kvalifisert som rus: Cola, adrenalin. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Koffein i ny og ne.. (var på naturlig dopamin en stund ) (skjønner dere hva eg mener?) og så er eg ganske avhengi av musikk Endret 2. juni 2004 av TLZ Lenke til kommentar
the animal Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 kommer ikke imellom kvelden uten sprit tusjen min uten om det så er det ganske lite, kansje en cola i ny og ne Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Battery og alkohol, gjerne blandet Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Data... hva ellers? Syntes jeg er over drikke tiden jeg, iallfall for en stund. Er alrdi på fest så det er ikke noe problem egentlig. Takler ikke, "skal på byn for å drekke meg dritings" opplegget. Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Fant i selskap med frøkna mi ut her om dagen at det å være sammen med ei (eller en) du er SKIKKELIG gla i og hvor hele forholdet stemmer perfekt - en ordentlig forelskelse med andre ord, gir en helt sinnsykt deilig rus. true true... var rusa på løøøøve helt fram til... i dag tidlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå