Nedward Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Bare av ren nyskjerrighet: Hvilke rusmiddler bruker du? alt fra kaffe til dop... Selv drikker jeg en slant kaffe om morgen og når på ettermidagen. Og snuser Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 dette mener jeg dønn seriøst : min bassgitar Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 COLA må ha min kjære Coca cola... hvis jeg ikke får opp mot en liter om dager begynner jeg å sterke humør svingniger. blir gretten for vondt i hode. har nesten knust en cola automat fordi den ikke ville gi meg colen min, da hadde jeg vert uten i nesten 3 døgn Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg drikker brus.. er vel det eneste! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Mongovann. Endret 1. juni 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Togo Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Alkohol for det meste. Jeg får iallefall ingen rus om jeg drikker cola/vann/whatever. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Iskrem. Spiser som fanden. Helt avhengig. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Fant i selskap med frøkna mi ut her om dagen at det å være sammen med ei (eller en) du er SKIKKELIG gla i og hvor hele forholdet stemmer perfekt - en ordentlig forelskelse med andre ord, gir en helt sinnsykt deilig rus. Kan bruke laaaang tid på bare å slafe og degge og ikke tenke på noen ting, glemme alt annet. Ikke er det spesielt usunt heller, så lenge det ikke kommer i veien for andre gjøremål (bra det snart er sommerferie=) ). Ellers drikker man litt øl, men ikke så mye at jeg blir full av det. Orker ikke drikke Guinness for å bli full, det er for tungt. =P Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Indirekte hasj. Direkte farlig å gå utenfor her. Neida, er så sunt her så Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 dette mener jeg dønn seriøst : min bassgitar Samme her, bortsett fra at jeg bruker gitaren min da Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Mongovann. Ditto. Endret 1. juni 2004 av eMPea Lenke til kommentar
OeO Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Indirekte hasj. Direkte farlig å gå utenfor her. Neida, er så sunt her så Passiv hasjrøyking all day long her på østkanten. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Røykiner Sprøstekt løk... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Tar gjerne ei sitronbrus i festlig lag. Lenke til kommentar
carnage Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg er rusa på LIVET neida.. Musikk og alkohol gjør susen på rusen! (overtrøtt ja...) Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Nada. Kanskje en øl eller to i halvåret.. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Nåh... av "kjemiske rusgifter" er vel alkhol det eneste som kvalifiserer. Ellers er jeg høy på livet, og ikke minstt.... Tar gjerne ei sitronbrus i festlig lag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå