krest Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 ja som topic sier.. får beskjed om at det er no kluss med nett-tilkoblinga. men jeg har allikevell nett osv.. Lenke til kommentar
pronoob Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 TECHNICAL SUPPORTI'm getting an error saying I can't connect to Steam right now. Why? Please check your internet connection to make sure it is functioning properly. If you're sure that your 'Net connectivity is functioning but you are still unable to log in to Steam, it may be because the required ports are blocked by a device on your network (such as a router). The following ports must be "open": UDP 1200 UDP 27000 to 27015 inclusive TCP 27030 to 27039 inclusive Finally, if you've checked all of the above and are still having trouble, you may want to double check Steam's network status to make sure the system is online. Lenke til kommentar
krest Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 TECHNICAL SUPPORTI'm getting an error saying I can't connect to Steam right now. Why? Please check your internet connection to make sure it is functioning properly. If you're sure that your 'Net connectivity is functioning but you are still unable to log in to Steam, it may be because the required ports are blocked by a device on your network (such as a router). The following ports must be "open": UDP 1200 UDP 27000 to 27015 inclusive TCP 27030 to 27039 inclusive Finally, if you've checked all of the above and are still having trouble, you may want to double check Steam's network status to make sure the system is online. hmmz, nei de sier ikke det.... det verste av alt er at når jeg kopierte cs fra brodern så greide jeg å koble til steam.. så jeg får leve med det.. Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Kanskje steam rett og slett ikke er så vennlige for tiden? Kanskje de vet at du eier så jævlig at de ikke lar deg spille Nå er jeg riktig nok veldig trøtt og poster helt sikkert veldig mye tull :S Så da beklager jeg dette på forhånd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå