Malvado Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 http://www.itzonen.dk/content/anmeldelse.asp?reviewid=757 <-- Her er en test av NorthQ Silent 400W. Riktignok "BL"-modellen, men det skal ikke ha noe å si for ytelse/støynivå. Her er enda en test av Northq http://www.overclocking.dk/litteratur.asp?type=test&id=2782 Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Viser hvor mange på forumet som utaler seg uten å ha peil/eller sjekket etter info! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Viser hvor mange på forumet som utaler seg uten å ha peil/eller sjekket etter info! Er enig med deg, det finnes fryktelige mange her som uttaler seg på grunnlag av rykter. Her i denne tråden uttaler jeg meg på base av egne erfaringer med akkurat denne psu (Northq 4001), synnes bare den er utrolig bra til den prisen jeg kjøpte den til (375kr). Lenke til kommentar
OldNerd Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 1.Korriger meg hvis jeg tar feil,men kjöper man ikke atx kasse komplett med power? Jeg har altid klart med bra med 300watt av diverse typer,men handler mest hos komplett.Jag har altså 2 dvd,1 ibm disk diskett og har klart meg helt bra til jeg måtte bytte power hos Eurodata her i Arvika.Funker bra. 2.Bruker stor vifte bare på cpu men av det ekstra store stille typen Artic Silent Copper Silent.Har alrdi hatt noe problem med bare 2 vifter.Den andre er jo i power. 3.Bruker altid mest penger på ram+cpu og ev hovedkort.hdd og atx er jo bra til gjenbruk. Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 5. juni 2004 Del Skrevet 5. juni 2004 jeg foreslår en MIST 430 på microplex ! holder i massevis ! Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Har selv en northQ og den funker supert. Må holde øret helt inntil for å høre den Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Er denne psu tung? North q mener jeg?, Mist sine psu er er tunge. Skal du på lan kan det jo være en fordel med lav vekt på psu . Lenke til kommentar
jossy Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Det har ikke noe å si. Jeg vil kunn ha en strømmforsyning som takler alt jeg har for maks 600kr. Jeg har jo 5 kabinett vifter 2 hhd-er dvd-brenner socket 745 eller 939 (cpu-ene tar m ye strøm her) X800Pro eller GeForce 6800GT (jeg har det ikke, men skal ha det...viftene har jeg....) Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 ett ord...MIST ! Er så enig men mannen vil jo ha en til under 600kr. Lenke til kommentar
monster11 Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Hvad med denne http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=11&PNO=136101 Snekker`n skriver at det er den samme innmaten i den som i Fortron/source som microplex har inne , den koster det dobbelte. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 hehe...bare så det er klart: jeg bruker ikke mer enn 600kr på strømmforsyning desverre Jeg syns 580kr med frakt er ganske bra for 520watt.... Da har du undervurdert hvor viktig PSUen egentlig er for stabilitet og overklokking. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Det er jo sant, skal du ha en som leverer oppgitt ampere i alle kanaler så er det ingen vei utenom de fra ca 700kr og oppover. En stabil psu er et must når man skal klokke. Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 spar deg et par hundre og kjøp MIST! Lenke til kommentar
jossy Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Jeg gir meg Blir MIST Men jeg må vente lenge da...etter juli TAKK FOR ALLE SVAR! Men, hva mener dere med at en trenger en god PSU for overglocking? Er ikke Aspire sin 520 watt god til det? Jeg har lest mange tester der de akkuratt skryter av det... Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Selv har ikke jeg erfart aspire sin 520W, men mist kan jeg absolutt anbefale etter å ha kjøpt en slik selv. Lenke til kommentar
jossy Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Hvor selger de MIST? Ikke microplex! Jeg bestilte der i fra, fikk det etter 5 dager, betalte 170 i frakt!! Bare noen neon-lys, et vindu og 2 vifter!! Noen nettbutikker som en kan kjøpe en hel pc fra? F.eks. psdata osv... Lenke til kommentar
jossy Skrevet 6. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2004 Selv har ikke jeg erfart aspire sin 520W, men mist kan jeg absolutt anbefale etter å ha kjøpt en slik selv. Kan jeg få vite hvilke deler du har? Hvor mange vifter, cpu, sk, hk, hvor mye av ide enheter, minne osv...?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå