Howard Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Rekordstor Computex COMPUTEX: Årets utgave av Computex ble sparket igang i dag. Hovedstaden Taipei på Taiwan er nok en gang åstedet for verdens nest største elektronikkmesse - og hw.no var såklart på plass. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Skulle ønske jeg var der ja! Har vært på CeBit èn gang, er en del år siden. Alltid mye rart å få øye på Lenke til kommentar
genesis Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Håper dere dekker dette bedre enn gamer.no fikk dekket e3. Lenke til kommentar
huf Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Alltid like spennende med slike messer! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Håper dere dekker dette bedre enn gamer.no fikk dekket e3. Jeg synes det ble dekket ganske bra, jeg. Dog savnet jeg flere bilder fra e3. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 COMPUTEX: Årets utgave av Computex ble sparket igang i dag. Hovedstaden Taipei på Taiwan er nok en gang åstedet for verdens nest største elektronikkmesse - og hw.no var såklart på plass. <a href="http://hardware.no/art.php?artikkelid=7839">Les artikkelen her først nå du er i taiwan, ikke glem å spis noe "dimsam!" mmmmm! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg synes Computex så gøyere ut en CeBit Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jaja, savner noen flere bilder men de kommer vel etterhvert? Lenke til kommentar
magio Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Noen sponse med fly til taiwan? Få med masse bilder! Legg ut alle bildene dere tar så blir det fett, trenger ikke skrive hva det er for noe osv. under på alle. Lenke til kommentar
Mosess Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Noen sponse med fly til taiwan? Få med masse bilder! Legg ut alle bildene dere tar så blir det fett, trenger ikke skrive hva det er for noe osv. under på alle. flybillett til taiwan.. hehe..... får du den på norwegian? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå