TMH Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hei! Noen som vet grunnen til at HP NX7010 er utgått? (burde jeg kjøpe denne?) Denne PCen har jo ikke vært på markedet lenge, men har alikvel gått ut av produksjon! Lenke til kommentar
tdipower Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Lånte en sånn maskin i helga. Knall god maskin!! superbra skjerm, dvd brenner, godt utstyrt..... Tror maskina har falt litt mellom 2 stoler da... den har ikke et SUPERT skjermkort, bare et ok 9200. Den er jo veldig "film" pc med widescreen og generelt en god hjemme pc, men med svakt skjermkort. I bedriften blir den litt stor, og har ikke multibay'en til hp. Maskina er fremdeles til salgs i USA, www.hp.com. Men har gått ut her i landet. dog finnes en del på lager rundtom. Vil tro det kanskje er importøren i norge som sier at den går ut. dog ikke sikker. Eneste negative jeg har å si om maskina er at skjermen er noe treg. samme som bemerket på barbara.no. min N800 er mye raskere ved scrolling. teksten er "hel" mens den på 7010'en er litt "grøtete" under scrolling. Hvilken maskin du skal velge er jo veldig avhengig av hva du skal bruke maskina til. er det for bruk hjemme eller på jobb som en erstattning for stasjonær maskin er den en knallgod maskin. Skal den erstatte en spill maskin, eller skal du ha den med fra møte til møte tror jeg valget hadde falt på noe annet. Lenke til kommentar
TMH Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Hadde ikke tenkt på en real spillemaskin, men en maskin som yter nok i grafikk for meg et par (3-5år) fram i tid. Jeg vil kanskje gå får en med 9600 isteden, men kanskje jeg finner denne på tilbud i med at den er utgått. Hvordan synes du høyttalerene var på denne? bedre enn harman/kardon høyttalerene i zx5002 og zx5042? Er interessert i gode høyttalere på bærbar! Lenke til kommentar
tdipower Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 har ikke hørt harman kardon høyttalerene, men de i 7010'en var hakke bedre en de i N800 min, og den er ca..... tja 3000x bedre en i en IBM R30 f.eks. Det kommer LYD utav disse. Det store bassdrønnet får du aldrig! Jeg kommer nok til å gå for en HP Nc6000 istede for Nw7010 pga. gigabit nett, g wifi, 9600 skjermkort og multibay. Men når det er sagt får du mye pc for lite penger ang. nw7010. du får jo også en billigere modell med bare cdbrenner av 7010. mulig den heter 7000. finnes vist å oppdrive i landet. 2-3 lapper billigere tror jeg. Lenke til kommentar
TMH Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 HP NC6000 høres bra ut. Noen som vet noe om ytelsen på disse? Noen tester å henvise til`? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå