sven-o Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Er på jakt etter en dvd-spiller med lavt støynivå. Noen som har noen tips? Merk: - Jeg vil ikke ha brenner. - Gidder ikke bruke sånne bremseprogram. I så fall blir det på et allerede støysvakt drev. Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg sitter med en "gammel" NEC 5700B 12x DVD-spiller. Den er stillegående. Jeg har også en som er laget av Matushita, den støyer mye mer... Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Jeg hadde en 32x cd-brenner fra plextor som støyet sinnsykt. Nå har jeg en plextor 8x dvd-brenner(px-708) og den høres omtrent ikke. Inntil litt ekstra omtanke stolte jeg ikke på plextor og deres støynivå på drev. Etter litt sunn fornuft slått inn i hodet, skjønner jeg jo selvfølgelig at det er fordi drevet må spinne 4 ganger raskere med cd for å oppnå (ca) samme overføringshastighet. DOUH! Kommer nok til å gå for plextor. De overgår alle på service og garanti! Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 så du har lyst på en ny dvd spiller selv om du kan bruke dvd brenneren? bare for å bli kvitt støyen? da anbefaler jeg en memorex, både cd-brenneren og dvd spilleren jeg har av den typen er veldig stillegående... Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 så du har lyst på en ny dvd spiller selv om du kan bruke dvd brenneren? bare for å bli kvitt støyen? da anbefaler jeg en memorex, både cd-brenneren og dvd spilleren jeg har av den typen er veldig stillegående... Hehe... Nei. Jeg har planer om å bygge en htpc, og da trenger jeg enda en DVD-spiller. Gidder ikke bruke ekstra penger på brenner ettersom jeg har det fra før. Hvem selger forresten memorex? Er for lat til å søke selv, spess når du sikkert sitter med svaret... Lenke til kommentar
arnosmith Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 kjøpte min på El-Kjøp men det ble billigere med hensyn til frakt og slikt. Kosta fem- sekshundre kroner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå