hce Skrevet 10. juni 2004 Del Skrevet 10. juni 2004 Hvis du vil mekke litt vil jeg anbefale deg å gå over goopen på CPUen rense av "standardgoop" og erstatte den med kvalitetsgoop a'la Artic Silver 3/5 o.l. Det har vist seg at produsenter er litt slappe her og bare tar en dert goop og kliner utover, et fint tynt lag vil føre varmen videre og få den ut av maskinen Den går nok saktere når vifta starter fordi CPUen stepper ned i hastighet for ikke å bli for varm, tror jeg. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 11. juni 2004 Del Skrevet 11. juni 2004 på min stasjonære pc så var det en liten bug eller et program. tror det het mscc32.exe. Det gjorde slik at at 100% av cpuen ble brukt konstant. Denne bugen var det ingen adaware programmer eller noe sånt som fjernet, så jeg måtte gjøre det selv. Glad jeg fikk fjernet det . Men det som var litt rart var at det var der helt fra starten. Jeg brukte den et par uker uten internett og jeg tror ikke det kan ha kommet fra noen andre steder Lenke til kommentar
deivars Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 (endret) Jeg har samme maskin som første mann her. Jeg har en nesten ny satellite som ble kjøpt i januar. En 3,06 ghz. 512 osv Jeg har til tider stor problemer med at når jeg skal spille red alert 2at hele maskina slår seg helt av uten varsel eller noe. Og det er heller ingen feilmeldinger når den slåes på igjen. Starter greit og alt, men så skjer det samme igjen og igjen. Takker for alt som er skrevet her og satser på at jeg skal kjøre ned tempraturen inne noen grader;-) Burde jo funke det også. Dag-Einar Endret 20. juni 2004 av deivars Lenke til kommentar
GCF Skrevet 21. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2004 Jeg har samme maskin som første mann her. Jeg har en nesten ny satellite som ble kjøpt i januar. En 3,06 ghz. 512 osv Jeg har til tider stor problemer med at når jeg skal spille red alert 2at hele maskina slår seg helt av uten varsel eller noe. Og det er heller ingen feilmeldinger når den slåes på igjen. Starter greit og alt, men så skjer det samme igjen og igjen. Takker for alt som er skrevet her og satser på at jeg skal kjøre ned tempraturen inne noen grader;-) Burde jo funke det også. Dag-Einar Skjedd med meg og, men det har jeg ikke opplevd etter at jeg fikk kjøleren. Lenke til kommentar
deivars Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 virker som bare det nå. La under noe på "beina" slik at det ble mere åpning mellom bord og laptop. virket som den brukte den varme lufte som kommer ut og sugde den rett in igjen. Men takker for svar og hjelp Kjempe side dette her egentlig. Lenke til kommentar
JensPetrus Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Det kaller jeg søpple maskin! En datamaskin er skal klare å kjøre på 100% cpu forbruk hele tiden. Uten å bli for varm eller "throttle" som det heter. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Men jeg lagger like mye battlefield vietnam. Det er jo ikke rart siden det er Intel Extreme graphics. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå