Ingar Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Koster GPRS det samme i alle land, uansett hvor jeg befinner meg? Skal til England i sommer, lurer på om hvis jeg bruker GPRS der, om det da koster meg det samme som om jeg skulle brukt det i Norge Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 hmm, tror det skal koste like mye der. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 hmm, tror det skal koste like mye der. OK, men det holder ikke for meg, jeg må vite det.. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) No veit eg ikkje kva operatør du har men netcom har følgande priser på gprs i Storbritanina Orange: GPRS Pris pr 100kb 8.35 Intervall 1 kb Minimum 1 kb T-Mobile: GPRS Pris pr 100kb 6.15 Intervall 100 kb Minimum 100 kb Vodafone: GPRS Pris pr 100kb 10.00 Intervall 1 kb Minimum 1 kb For telenor sin del ser det ut til at dei holder på å bygge ein oversikt her http://telenormobil.no/priser/tjenester/gprs/ (funker dårlig i mozilla) mvh JanEirik Endret 2. juni 2004 av Jankee Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Tusen takk for glimmrende svar, og netcom er opratøren. Jeg har Netom talk avv btw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå