halvardm Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Da har jeg laget en ny side. Ingen av sidene mine er noen grafiske under, men jeg har ikke holdt på med HTML og CSS i mer enn ca. 1 uke. I så fall, sjekk ut denne linken å si hva du synest om den. Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Så fin ut den men i Opera ble det litt feil. Men jeg synes nå det var bra gjort til å være nybegyner Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Ouch.. Alle med Opera, slett det! Neida.. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) - header blir forskjøvet noen piksler til høyre i IE - "-et friskt pust til webben..." vises ikke i firefox (z-index? ) - "Håvard Måråk" under hver nyhet er alt for liten. Jeg klarer såvidt å lese det. - Når jeg muser over "Håvard Måråk" i firefox, dukker det opp en merkelig, grå rute etter artikkelteksten, dessuten varer mouseover helt bort til høyre kant. ...bortsett fra disse småbugsene var det meget bra! EDIT: Sentrere menyen, kanskje? Endret 1. juni 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Det med å sentrere menyen skal jeg gjøre.. Tenkte akkurat på det.. Hmm... Jeg såg det der med FF hvordan skal jeg fikse det? Edit: Går det an å ha forskjellig link class? Endret 1. juni 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 id er unik class er noe mange elementer kan ha Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) kan jeg bruke id på linker f.eks: <a id="smalink" href="index.htm"> home </a> Endret 1. juni 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 ikke hvis du har flere som skal ha samme id. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Kan jeg ha en link der det er lyse farger og en link med mørke? <a id="lysefarger" href="index.htm"> home </a> <a id="mørkefarger" href="index.htm"> hei</a> blir home hei Endret 1. juni 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Da bør du heller bruke class, iom. at det kan være greit å bruke samme greien på f.eks. tekst. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Nå skal det vere bra i IE og FF åssen går det med dere Opera folk? Lenke til kommentar
huf Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Ser bra ut i opera 7.23 ivertfall Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Tja, den ser bra ut i Opera 7.5 også! Kan jo gi litt kritikk på veien også: + Veldig pent og ryddig + Lyse, lette farger + Du klarte å inkludere pastellrosa på en måte som ikke var helt forferdelig! - Litt drøye mouseovers på linkene etter nyheter - Tittel på siden... "Håvard Maråk?" sier lite om innholdet eller noe som helst.. - Voldsomt mye tomrom - BOOORING header - Liker egentlig ikke de ../ etter alle linkene, virker litt jalla.. - Liker heller ikke så voldsomme mellomrom mellom bokstavene i overskriftene Bortsett fra det var siden helt ok. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Nå har jeg fått fikset meg inn liten header.. Tatt vekk kraftige mouseovers Tatt vekk "../" Bedre nå? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) - Header ble med ett enda kjedeligere (om mulig ). - Synes den mouseoveren som var faktisk passet godt inn. En enkel underline er altfor lite. EDIT: Siden er forresten ikke midtstilt, men litt skjev... Litt for mye til høyre. Endret 1. juni 2004 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 - Synes den mouseoveren som var faktisk passet godt inn. En enkel underline er altfor lite. Hva med å skifte farge i tilegg? Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Kan gå greit, muligens. Skikkelig midtstilling er uansett øverst på listen. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Ja skal fikse det imorgen... Nå er de tå legge seg på senge med bærbaren God natt Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) Jørgen, midstilt er den ikke det da? Greier ikke å se noe annet.. Hvor mye da? Edit: Hva har du i oppløsning? Endret 2. juni 2004 av Skomaker Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Ble ikke helt midtstilt. Link Kjører 1024*768 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå