voice- Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Kjøpte en LG 19" skjerm i februar i fjor fra komplett.no. Den begynte å tulle for litt siden. Slitasjefeil mest sansynlig siden jeg ikke er videre snill med mine skjermer/datamaskiner (de får ikke mye nedetid). Sendte mail til komplett i helga og spurte om jeg har none garanti utover kjøpsloven. Her la jeg meg flat for at de kunne lure meg. Et enkelt nei så ville jeg kjøpt nytt. I dag, første dagen etter ferien, kl. 8:20 sjekket jeg inboxen, og der er [email protected] som sier jeg har to års garanti. Sånt liker man :-) Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Meget bra! Elkjøp ville nok holt helt kjeft hadde det vært 2 år, å du ikke hadde vist det Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 men at du får slitasjefeil iløpet før 2 år er gått så er det jo kanskje noe galt med skjermen.. skal jo holde i 5 år etter reklamasjonsloven... Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Komplett er og blir best! Aksjen dems duger ikke da Lenke til kommentar
ronndi Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 personlig har jeg meget god erfaring på retur/reklamasjon ovenfor Elkjøp. Uansett, et minimum må jo være at butikker overholder kjøpsloven. Lenke til kommentar
voice- Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Stemmer at den kan forventes, men få butikker er faktisk så hjelpsomme som jeg opplever Komplett. Vanligvis bruker det å være de små som har god service og support mens de store driter i dette. Fint å se at Komplett tenker på kundene. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Dette viser egentlig at man burde være obs på garantitider på ting man kjøper... Dette gjelder etter hva jeg har sett spesiellt på: Harddisker Skjermer Begge disse har varierende lengde på garantitiden... 1år for de dårligste og 3år for de som er bra. Det finnes også noen med 5 års garanti. Sjekk det neste gang du kjøper en vare! Hvis alle kjøper de varene med lengst garantitid vil de andre merkene kanskje også øke garantitiden? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå