Curtis Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Er det noen som vet om noen databutikker, bortsett fra PS Data på Stoa i Arendal ? Til nød ca 1 times biltur unna. Tenker på butikker med et godt og rimelig utvalg i kvalitets hardware. Så som hovedkort, cpu. osv. Regner selvfølgelig ikke med El.Kjøp/Spaceworld/Expert. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Du har jo Multicom i Åmli, men det er kanskje mer enn 1 times kjøretur? Lenke til kommentar
Curtis Skrevet 12. april 2002 Forfatter Del Skrevet 12. april 2002 Quote: On 2002-04-12 19:58, Nichlas skrev:Du har jo Multicom i Åmli, men det er kanskje mer enn 1 times kjøretur? Trodde Multicom kun solgte på web. Men har de butikkutsalg ? Det går jo greit til Åmli. Men ingen nærmere ? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Er jammen ikke sikker på om Multicom fortsatt har butikkutsalg. De hadde ihvertfall det før. Send en mail til de, eller ring for å forsikre deg. Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Har psdata åpent på lørdager ? hvist ja hvilkne åpnings tider ? Har multicom åpent på lørdag og åpnings tider der oxo :smile: Brenneren min tok kvelden må ha ny... Lenke til kommentar
Curtis Skrevet 12. april 2002 Forfatter Del Skrevet 12. april 2002 Quote: On 2002-04-12 21:18, Espen_^ skrev:Har psdata åpent på lørdager ? hvist ja hvilkne åpnings tider ?Har multicom åpent på lørdag og åpnings tider der oxo :smile:Brenneren min tok kvelden må ha ny... PS Data på Stoa mener jeg er åpen til Klokka 13 eller 14 på Lørdag. Lenke til kommentar
Espen_^ Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 Takk for svaret Curtis. Lenke til kommentar
Noldus Skrevet 12. april 2002 Del Skrevet 12. april 2002 er det ikke en pc-utstyr oxo på stoa?... eller tat jeg grundig feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå