Pål-Espen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Jeg har installert Diablo 2 men da jeg skall starte får jeg denne meldingen: "Unable to load Funktion: FT.Thunk ( kernell32.dll)" Hva skall jeg gjøre? Jeg har lastet ned kernel32.dll. Er det noen som skjønner Tysk så TROR jeg det står her: """Tysk forum""" ##Melding fra moderator. Nå er jeg VELDIG snill med deg. Jeg har nå endret innholdet i posten din DRAMATISK, fullstendig byttet topic OG flyttet den til rett sted. Prøv nå vennligst å se på hvordan meldingen ser ut nå og se hvordan ting skal gjøres her. Blib## Endret 1. juni 2004 av Blib Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Har du installert patchen som finnes her? Endret 1. juni 2004 av Øyst Lenke til kommentar
Pål-Espen Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Nei, men jeg kan gjøre det nå, Blir det bedre da? Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Vet ikke. Listen over ting som var fikset var laaang, så jeg leste den ikke. Tenkte bare det kunne være verdt et forsøk. Du er jo ikke den eneste som har opplevd dette. Kjører du Win98? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Tror ikke det hjelper å laste ned kernel'en fra internett i vaffal. Kernel er "vaktmesteren" i windows, og sier han at noe ikke funker, så prøv igjen, funker det fortsatt ikke -> ny installasjon + patch. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 (endret) *snip* dobbelpost Endret 2. juni 2004 av Rookie_NO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå