alex100 Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Er ikke det typisk vel? .meny:hover { background-color:#B1B7D1; display:block; } Hva er feil i koden. Mouseoveren skal fungere som dere sikkert skjønner, at når mousen blir holdt over teksten som er i en egen div, skal bakgrunnen i div'en forandre seg. Det funker i Opera, Firefox og Netscape (har ikke testet flere). Endret 1. juni 2004 av alex100 Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 :hover fungerer bare på 'a' elementer i IE... Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 :hover fungerer bare på 'a' elementer i IE... Oki. Så hva må jeg gjøre for å få det til å funke? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 :hover fungerer bare på 'a' elementer i IE... Oki. Så hva må jeg gjøre for å få det til å funke? gi a-elementet bredde, høgde og display: blocK; vel - samt bakgrunnsfarge. Så kan du berre forandre fargen ved a:hover Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 :hover fungerer bare på 'a' elementer i IE... Oki. Så hva må jeg gjøre for å få det til å funke? gi a-elementet bredde, høgde og display: blocK; vel - samt bakgrunnsfarge. Så kan du berre forandre fargen ved a:hover Men da skjer vel det på alle linkene på siden. Jeg skal bare ha det på en "stil". Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) du kan f.eks. gjøre slik: .meny a:hover { background-color:#B1B7D1; display:block; } (da får jo kun linker inne i elementer med class="meny" :hover) Endret 1. juni 2004 av cfenzo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå