fixxer Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Fant denne linken etter litt leting. Gleeeder meg noe vilt til denne kommer i posten nå asså! http://www.neoseeker.com/resourcelink.html?rlid=78967 Man får tom med HL2 kuppong. ( trudde disse bare var med på 9800 serien jeg...) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Half-Life 2 kuppong skulle bare mangle. Synes Sapphire har en ganske dårlig bundel ellers. Ser ikke helt å bundle X800 PRO kort med søppel som Tomb Raider. Lenke til kommentar
fixxer Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Half-Life 2 kuppong skulle bare mangle. Synes Sapphire har en ganske dårlig bundel ellers. Ser ikke helt å bundle X800 PRO kort med søppel som Tomb Raider. Egentlig så syns jeg produsentene kunne ha solgt mange av kortene som bulk fra dag 1. Hva de legger med i pakken betyr ingenting for meg, men det er positivt at de legger med et så godt spill som HL2 kommer til å bli (får en håpe). I tillegg betaler jeg under 3600 for kortet og da føles det hele ut som et meget godt kjøp. Endret 1. juni 2004 av fixxer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå