Maynard James Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Er dette hovedkortet noe å noe å skryte av?(hovedkortet er i topic) jeg har en venn som skryter noe inni Hel***e av det, så jeg lurer på om det er noe tess Mvh Shade Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Hmm... Det er nok ikke så helvetes bra som vennen din skal ha det til. Men det duger sikkert. Til dags dato er Abit Max3 og Asus P4C800-E de beste hovedkortene til Pentium 4... Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 oki, så det er lissm bare et normalt hovedkort? oki, takk Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 (endret) Ja, det er helt normalt på ytelse og ekstra utstyr. Men det er godt mulig det er veldig stabilt, det skal jeg ikke uttale meg om. Men MSI 865PE NEO2-PFS er basert på Intel sitt i865PE brikkesett. Mens det er i875P som det flaggskipet til Intel på markedet akkurat nå (men det er ikke lenge til de begynner levering av nytt brikkesett.) Endret 1. juni 2004 av ComputerBoy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå