Gå til innhold

Anbefalte innlegg

trenger litt hjelp her. Tror jeg har fått et virus på maskinen, maskinen slår seg av"

Systemet avsluttes. Lagre alt arbeid og logg av. Ulagrede endringer vil gå tapt. Denne avslutningen ble started av NT-MYNDIGHET\SYSTEM

Men jeg får også runtime error og masse feilmeldinger. Har prøvd å kjøre stinger men det hjalp heller ikke. Kommer ikke på nettet og får heller ikke skrudd av systemgjennoppretting.

håper noen kan hjelpe meg. :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg har vært å kikket på den siden og sett på prosessene men jeg finner ikke den prosessen med avserve.exe. Den feilmeldinga jeg får hele tiden er .

RUNTIME ERROR

program:C:\WINDOWS\system32\svhost.exe. den får jeg hver gang jg skal prøve å logge meg inn på en bruker eller når jeg skal inn på min datamaskin osv.

nå er jeg frustrert.. :hmm:

Lenke til kommentar

det første du må gjøre er :

start -> kjør -> cmd (trykk enter)

shutdown -a (trykk enter)

Tror du har fått blaster virus, så du får laste ned den fixen fra microsoft etter at du har hindret maskinen i å slå seg av (som jeg viste lengre opp)

Lenke til kommentar

Nå har jeg prøvd alt som kanskje kunne fixe dette men det har ikke gått min vei.

Jeg får hele tiden opp runtime C++ library runtime error også shutdown in 60 sec.

jeg går inn på kjør skriver shutdown -a da slår det seg av prøver da å gå på nettet men da kommer shutdown in 60 sec igjen, jeg har kjørt sasser tool, welch worm tool. jeg prøvde å kjøre windows kb833330-nor men den fikk jeg ikke til å fungere. har også vært inne på regedit å sett der men der ligger verken msblast.exe eller avserve. exe

hvis det er noen som har noen ideer så mottas de med takk

:hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...