bekkelund Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) 1. Portugal (ferie) 2. Sverige (harryturer, samt familie) 3. Danmark (ferie) 4. England (fotballtur) 5. Tyrkia (ferie) 6. Bulgaria (ferie) 7. Kypros (ferie, samt familie) 8. Egypt (cruise, ferie) 9. Spania (leilighet der, samt familie) 10. Tsjekkia (skoletur) Endret 3. juni 2004 av juliussen Lenke til kommentar
Svin Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Norge, Sverige, Finland, Danmark, Tyskland, Strobritannia, USA, Spania, Hellas, Sveits, Østerrike, Liechenstein, Tsjekkia, Slovakia, Polen Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Norge, Danmark, Sverige, Portugal, snart Tyskland. Lenke til kommentar
Svin Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Land hvis gyldighet kan diskuteres:21. Norge (er fra Bergen) 22. Trøndelag (tydligvis noen som mener dette er eget land) Hmmm... Var det ikke slik at det var Bergen som var et eget land??? Lenke til kommentar
runela Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 1.Norge 2.Sverige 3.Danmark 4.Finland 5.England 6.Frankrike 7.Spania 8.Colombia Lenke til kommentar
Gn0m Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Hmm... 1. Danmark 2. Sverige 3. Finland 4. Tyskland 5. Polen 6. USA 7. Frankrike 8. England 9. Portugal 10. Spania 11. Bahamas 12. Italia 13. Sveits 14. Østerrike 15. Marokko 16. Hellas Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Slår nok flesteparten her så det ljomer. Har vært i 36 eller 37 forskjellige land. Har i tillegg vært 18 ganger på samme sted. Orker ærlig talt ikke å ramse opp alle. Får jeg spørre om alder? 15 år. Hør her: Har vært på cruise tre ganger. I løpet av de tre cruisene har jeg vært i 20 land, grovt utregnet. I tillegg reiser vi to-tre ganger i året - det har vi gjort siden jeg var fire år, ca, men husker alle stedene jeg har vært. Sånn er det med den saken. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 dvs folk med penger Cash is king. Lenke til kommentar
alexf Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Sverige Danmark Tyskland Nederland Belgia Luxemburg Frankrike Italia Ex-Jugoslavia Østerriket Hellas Spania Storbritannia (England) USA Australia Singapore (mellomlanding , var dog ute av flyet ) Har planer om å legge adskillig flere land til listen etterhvert Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) 1..Sverige 2..Danmark 3..Tyskland 4..Nederland 5..Belgia 6..Frankrike 7..Spania (bodde der i 5 år) 8..USA 9..Storbritannia 10..Kypros 11..Panama 12..Chile 13..Elfenbenskysten Min far er kaptein på lasteskip, så jeg har vært med å seile en del og besøkt noen rare land. Endret 3. juni 2004 av Smirnoff Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 12..Chile Var vel enten i viña del mar eller Valparaiso? Lenke til kommentar
Izor Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Skjønner ikke hvorfor folk reiser så mye, har det bra i Norge jeg. :mrgreen: 1. Sverige 2. Danmark 3.Tyskland(mellom landet) 4. Spania 5. Colombia Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Har lyst å reise mer, mye mer. (Jorden rundt, Treblad og sanoj_20??). Har ikke kommet lenger enn dette ennå: Sverige Danmark Finland Storbritannia Estland Spania Tyskland Edit: Glemte Tyskland. Endret 9. juni 2004 av bhsand Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 (endret) Jeg har vært i: Sverige Danmark Tyskland Nederland Portugal Bulgaria Ikke så veldig masse, men det har vært gøy Endret 4. juni 2004 av sluffy Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Har lyst å reise mer, mye mer. (Jorden rundt, Treblad og sanoj_20??). Har ikke kommet lenger enn dette ennå: Ja, nå husker jeg. Men dere? Neida. Bare å spare. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Skjønner ikke hvorfor folk reiser så mye, har det bra i Norge jeg. :mrgreen: Nja, det kan jo være ålreit å se hvordan det ser ut andre steder iblant, vettu Tror alle har det bra i Norge, men forandring fryder, også er det jo ekstra stas å komme hjem når man har vært borte en stund. Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Stas å komme hjem? Nei. Eller, da jeg var på campingtur i Sverige gledet jeg vel til hjemkomsten, men veldig sjeldent ellers. *Drømme seg bort* Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 12..Chile Var vel enten i viña del mar eller Valparaiso? Ja, vi la til kai i Valparaiso. Lenke til kommentar
joolae Skrevet 4. juni 2004 Del Skrevet 4. juni 2004 Norge, Sverige, Danmark, Tyskland, Frankrike, Spania, USA, Thailand, Kina, Hong Kong (bodde der 2 år) og Vietnam. Teller ikke med mellomlandinger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå