Gå til innhold

hvilken bil er den feeeeeteste bilen??

NRG

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Denne diskusjonen dreide seg fort på hvilke biler som har heftigst ytelse. Men snakker vi om "fett" "glis" og "dollar", så synes jeg Rolls Royce må nevnes flere en 1 gang i denne tråden.

I motsetning til sportsbiler, så drar den kanskje ikke så mange babes, blir vel mest damer... :razz:

Lenke til kommentar

Rart at ingen har nevnt Nissan Skyline.

Fra fabrikken er den sperret på 280 hk, (pga japansk avgiftssystem) men noen japanere har trimmet en opp til over 1000 hk!

Forøvrig fåes den kun i land med høyrekjørte biler.

Grei bil vil jeg si. :grin:

GTR34a.jpgGTR34b.jpg

Den "vanlige" GT-R versjonen

skyline3.jpgskyline1.jpg

Den enda fetere 400R-versjonen.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-04-12 19:35, skrev NRG:

Hva er den feteste bilen man kan få??

Hvilken bil er det lettest og fo noen fine babes i??

Nok en gang vil jeg presisere at realisme er et fremmedord hos dere hw-folk, se på spørsmålet!

Man kan sikkert få en Nissan Skyline, Porsche 993 Carrera, eller hva det enn måtte være, men de fleste her inne kommer ikke nærmere enn å se disse bilene på Autofil på Nrk2 midt i uken.

La oss ta Autofil som et eksempel. Der testet de en Mazda 323 GT-R, en firhjuldrevet sak på 800-900 kilo med rundt 200 hk, alt ettersom hvor kreativ eieren er. Denne kanonkulen av en bil ligger på rundt 100.000, men pinliggjør enhver homo i en BMW 325 med full Rieger-styling (og en blondine i passasjersetet) i et lyskryss.

Og akk igjen, drar du ikke damer uten å ha en Audi S3 med 19" felger, fullt Recaro-interiør og 3" effektanlegg, ønsker jeg deg lykke til videre.

Start heller en diskusjon:

Hva er den kuleste bilen du har råd til?

Og har damen ved din side høyere iq enn motoren har ventiler?

Billy Bob, kjører en Mazda 323 fra 1986.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-10-09 01:58, skrev en mann:

Endelig en som får sagt det!

Jeg sikter så godt jeg kan sånn middels over sengekanten:

Her begynner vi å snakke. Hvem kan med hånden på hjertet si at Volkswagens Golf ikke er en genistrek?

Ikke har noen europeisk bil solgt så mye som akkurat denne bilen.

Og akkurat denne, som "en mann" har valgt, er en bil som du kan kjøpe av naboen, han har enten en Golf eller så har datteren hans en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...