Gå til innhold

hvilken bil er den feeeeeteste bilen??


NRG

Anbefalte innlegg

Den feteste bilen jeg vet om, er Hummer H1.

Ellers er jo alle biler som er bygd i America fete og helt sinsykt kule, uansett modell og merke, uansett årsmodell.

 

Og så til dere som fører opp nissan og andre japsemerker: - GET A REAL CAR.

Japser og andre bilprodusenter i østen kan ikke lage biler som holder eller går noe særlig - dessuten er de UTROLIG stygge å se på.

 

Og kom ikke her og si at eurpeisk er noe bedre. Franskemenn, italienere, tyskere og ikke minst spanjoler kan f... ikke lage biler som duger, dessuten er de lite holdbare.

 

Kjør stort, kjør trygt - KJØR AMERIKANSK!!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:


On 2002-04-13 00:57, Mickey skrev:

Kjør stort, kjør trygt - KJØR AMERIKANSK!!!!!!


 

beklager men verken fiat eler volvo er japse merke så da må det bety at dem er store da, eller? :lol:

neida, men hva er vitsen med det sluk med de drivstoff prisene vi har her på berget?

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-04-13 00:57, Mickey skrev:

Den feteste bilen jeg vet om, er Hummer H1.

Ellers er jo alle biler som er bygd i America fete og helt sinsykt kule, uansett modell og merke, uansett årsmodell.


Og så til dere som fører opp nissan og andre japsemerker: - GET A REAL CAR.

Japser og andre bilprodusenter i østen kan ikke lage biler som holder eller går noe særlig - dessuten er de UTROLIG stygge å se på.


Og kom ikke her og si at eurpeisk er noe bedre. Franskemenn, italienere, tyskere og ikke minst spanjoler kan f... ikke lage biler som duger, dessuten er de lite holdbare.


Kjør stort, kjør trygt - KJØR AMERIKANSK!!!!!!


 

Ehhh... Jeg leste i avisa at ironi var UT i år jeg, kanskje noe å ta til etterretning ?

Lenke til kommentar

Hei Mickey!

 

Må bare si at du tar feil når japanske biler ikke holder. Min far har en Nissan Patrol (kort deluxe utgave)og en Toyota Landcruiser HDJ 80. Det er allment kjent i bilverdenen at disse to bilene er de mest holdbare chassiene og drivverkene. Dessuten er de aller fleste amerikanske terrengbiler helt håpløse ute i terrenget, i alle fall i forhold til Patrol og Landcruiser. Hvorfor tror du at disse to modellene blir veldig mye brukt i Afrika og andre øde omeråder. Kvalitet er stikkordet. Dessuten er de uslåelige i terrenget. Og hvorfor er den omtrent ingen amerikanske bilder med i Paris-Dakar?

 

Quote:

Og kom ikke her og si at eurpeisk er noe bedre. Franskemenn, italienere, tyskere og ikke minst spanjoler kan f... ikke lage biler som duger, dessuten er de lite holdbare.


 

Hva med Ferrari, Merchedes eller Lamborghini?

 

Men engelske biler som Range Rover og Land Rover er ikke holdbare. Vi hadde Range Rover før, og den var det problemer med i ett sett. Olja rant hele tiden, eksosannlegget måtte byttes ut, bremsesystemet måtte byttes ut, og det værste av alt. Bilen var bare et par år gammel. Drittkjerre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...