avtalegiro Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 kommer det noen kule spill denne månden da? Av spill som nettopp har kommet ut kan jeg anbefale The Suffering. Jeg rundet det på 13-15 timer og hadde spenning hvert sekund. For de som ikke har hørt om spillet, så er det et action/horror spill. Jeg vil si at det er Max Payne i horrorland. Det litt morsomme er at det er tre forskjellige slutter,avhengig av om du dreper/hjelper dine medfanger/fangevoktere. Jeg fikk nøytral slutt, det hadde vært fint om andre kan poste her hvilken slutt de fikk. PS Spillet er meget skummelt om du har høy lyd og det er litt mørkt i rommet,passer ikke for sarte sjeler. Lenke til kommentar
XiouLaKonZei Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 chronicles of riddick gamespot review Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Noen av dere som har Kotor? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 kommer det noen kule spill denne månden da? Her Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Noen av dere som har Kotor? Ja, på PC. Dette er ikke en chat. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 2. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2004 Noen av dere som har Kotor? Ja, på PC. Dette er ikke en chat. Nei, jeg vet dette ikke er en chat! Lenke til kommentar
Zuluzion Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy info Ser ut som et spill jeg kunne kjøpt btw. jeg har kotor, gleder meg til 2'ern Lenke til kommentar
avtalegiro Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Psi-Ops: The Mindgate Conspiracy infoSer ut som et spill jeg kunne kjøpt btw. jeg har kotor, gleder meg til 2'ern Takk for PSI-ops tipset! Lastet ned noen filmer og det ser meget bra ut Endelig noe litt nytt.Vet du når det kommer i Norge? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Noen av dere som har Kotor? Ja, på PC. Dette er ikke en chat. Du som skriver 2 poster etterhverandre med bare et par ord i... Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 La oss se... Prince of Persia hvis du ikke har prøvd det. Ralli Sport Challenge 2 Project Gotenham Racing 2 Og ja selvfølgelig.... hvis du liker slossespill DEAD OR ALIVE 3!!! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Liker du slossespill ville jeg heller gått for Soul Calibur 2... Synes dette er så utrolig bra, og klart det beste i sjangeren! Lenke til kommentar
Starcraft_RULES Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Nei...Liker du sloss spill, kjøp Mortal kombat....eller vent på DOA Ultimate eller Mortal Kombat Deception Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Liker du slossespill ville jeg heller gått for Soul Calibur 2... Synes dette er så utrolig bra, og klart det beste i sjangeren! Smak og behag vet du. DOA 3 lives on! Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Du som skriver 2 poster etterhverandre med bare et par ord i... Den første var en link til To the Game. Den andre var et svar på om jeg hadde KOTOR, og så sa jeg at det ikke var en chat. Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Full Spectrum Warrior er nok et bra spill. *2004-11-06Halo 2, 9 november (håper jeg) Fable er satt til TBA, men tipper 3Q-begynnelsen av 4Q. *EDIT:30/08/2004 i USA Ralli sport challange 2 er knallbra. (LIVE er ultrakult) eller Driv3r (driver 3) komme 25-Jun. *Thief Deadly Shadows 2004-18-06 *Sudeki 18-06-2004 (er ikke sikker på den) *Spiderman 2 -09-07-2004 Her var det mange gale datoer ute å gikk. Full Spectrum Warrior kommer 25. juni: http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=17192 Fable kommer i oktober: http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=9765 Driv3r kommer 22. juni: http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=14986 Thief 3 kommer 11. juni: http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=14986 Sudeki kommer 30. juli: http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=15994 Alle disse datoene er bekreftet fra norske leverandører. Så da vet du hvor du bør sjekke neste gang. :-) Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Du som skriver 2 poster etterhverandre med bare et par ord i... Den første var en link til To the Game. Den andre var et svar på om jeg hadde KOTOR, og så sa jeg at det ikke var en chat. Du kunne vel bare skrevet begge postene i en vel? Du har jo skrevet de samme minutt til og med, så det burde vel ikke være så vanskelig! BTW - TST: Er 9.november den fastsatte utgivelsen for Halo 2 i norge også? Endret 3. juni 2004 av Master D Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 TST: Er 9.november den fastsatte utgivelsen for Halo 2 i norge også? Ja: http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=14563 Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Du som skriver 2 poster etterhverandre med bare et par ord i... Den første var en link til To the Game. Den andre var et svar på om jeg hadde KOTOR, og så sa jeg at det ikke var en chat. Du kunne vel bare skrevet begge postene i en vel? Du har jo skrevet de samme minutt til og med, så det burde vel ikke være så vanskelig! BTW - TST: Er 9.november den fastsatte utgivelsen for Halo 2 i norge også? Så ikke den andre først, så da er det lettere å lage en ny å quote. Jeg bryr meg nada om poster uansett, og det har ingenting med chat å gjøre. Sorry for off-topic til alle dere andre. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) Dette er litt Off-topic: Jeg skal kanskje til Thailand i sommer, går det ann å kjøpe controller og memory card til Xbox der nede? Er det noe med NTSC tingen? Håper det går, fordi det er veldi billig Endret 3. juni 2004 av TheWiz Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 Richard Burns Rally. Det gleder jeg meg til. Det blir det neste spillet til Xbox. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå