Dozer_ Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Heisann... Jeg har hatt iPod'en min ca. to måneder eller noe sånnt no... Og nå begynner batterimåleren å føkke seg... Det er ikke noe gale med batteriet, men når den har stått i laderen og ladet seg helt opp, så viser den måletingen bare halvfullt. Batteriet er helt fullt, for etter at jeg har spilt musikk på den en stund så begynner den å vis fullere og fullere batteri(altså; batteriet går opp, ikke ned ) Jeg bare lurte på om noen andre har vært ute for det samme, og om det isåfall går over, eller er min iPod unik??? Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 det er nok fullt uansett, men måleren bruker litt tid for å finne det ut følger du med etter hvert vil den etter en stund stige til det "egentlige" nivået. Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Det er jo det jeg sier... Men det eneste er at den bruker ca. 2-3 timer på å "finne ut" hvor mye batteri det er på den... Lenke til kommentar
Kisp Skrevet 2. juni 2004 Del Skrevet 2. juni 2004 Hei. Jeg har det samme problemet, indikatoren bruker lang tid på å oppdatere seg. Har nå firmware 2.1. Opplever også at den glemmer hvor jeg er i spillelisten hver gang den går i 'dyp søvn', eller går tom for batteri. ...men ellers er jeg strålende fornøyd!! -Kisp Lenke til kommentar
Dozer_ Skrevet 3. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2004 Er strålende fornøyd med iPod'en min jeg også, uansett hva folk sier om batterikapasiteten... Det er bare litt irriterende:( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå