CrackaBoi Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Jeg installerte WinXP Pro på min maskin i dag, som har et Abit IC7 hk. Installasjonen gikk smertefritt, men windows klarer ikke å installere drivere til det innebygde Intel PRO nettverkskortet i hket. Jeg har prøvd alt som fulgte med hket og lastet ned nye drivere fra Intel, men windows finner ikke noe brukelig data i driverfilene. Noen som vet hva dette kan skyldes og hva jeg skal gjøre? Takk! Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 du kan jo laste ned en ny driverpakke fra abit sine sider, det har sikkert kommet ut en ny versjon Lenke til kommentar
Murty Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Kan vel alltids være en defekt i hovedkortet eller i windows installasjonen. Eller så kan det være det at Det er produsert av intel. (jeg går for det siste ) Men. I device manager. er det noen komponenter som er på lista der som kun er et eneste stort spørsmålstegn? det kan i tilfelle være nettverkskortet. Lenke til kommentar
CrackaBoi Skrevet 1. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2004 Det var ingen nettverksdrivere på siden til Abit, kun hos intel, som jeg lastet ned. I device manager er det spørsmål ved PCI-Input device. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 1. juni 2004 Del Skrevet 1. juni 2004 Fjern de komponentene i enhetsbehandling som er merket med spørsmålstegn, og så installerer du driverne. Det har fungert for meg når jeg har hatt lignende problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå